Re: Pronken met je Platinums

33
RoyVdW wrote:Nu niet overdrijven hé. FL is best tricky in het begin. En een TWD plat is gwn uitspelen bij mij en deze toch niet hoor ;) Makkelijk genoeg wel, is het leuke eraan het moet plezant blijven ipv frustrerend.
Waar is het tricky in het begin? Want misschien heb ik het wat op een andere manier dan u gespeeld. Het eerste wat ik gedaan heb, is al die SP verzamelen. Voor ik aan de derde verhaalmissie begon, had ik die SP die over de map verspreid lagen al allemaal gevonden (m.u.v. degenen die er pas komen als ge die drones moet neerschieten natuurlijk). Daardoor had ik mijn homing missiles al direct heel hoog en kon ik mij vlot verplaatsen. Met die homing missiles zijn die arena's echt wel heel makkelijk. De hele tijd die missiles erop schieten, nieuwe neon nemen en dat herhalen. Ondertussen schoot ik af en toe eens wat op vijanden om mijn multiplier niet te laten zakken, zodat ik die 500 000 kon halen. En zelfs die 500 000 halen, leek niet al te moeilijk te zijn.
Dus het kan er misschien ook aan liggen hoe anderen hun Skill Points verdeeld hebben en hoeveel ze er op welk moment hadden. Da's gewoon mijn gewoonte om het eerst zo saai mogelijk te doen zodat ik al direct zo sterk mogelijk ben :p