Re: Pronken met je Platinums

4760
Marty wrote: @pave
Hoe zit het met die missables? Ben er ook ooit aan begonnen en moet ook weer eens verder.

Congrats met de platinums allemaal
Valt best mee, ik vond het niet zo heel spannend die missables. Je moet alleen een beetje opletten op dat je de club meetings gelijk doet als ze beschikbaar zijn (private messages in de gaten houden). Ik heb aan het begin aardig wat resources verzameld en had daardoor altijd genoeg om de volgende club meeting te ontgrendelen. Als je de EMO club telkens doet, zit je sowieso goed. De rest kan na de point of no return altijd nog. al had ik die ruim vooraf ook al gedaan.
Mr.Wolf wrote: Dank jullie wel, en congrats aan beiden ;)
Death Stranding moet ik ook eens ooit terug aan beginnen...
Midnight Suns is jammer genoeg niet echt m'n ding (ben niet zo voor tactisch), maar was denk ik geen makkelijke platinum
Game is redelijk pittig op de hogere moeilijkheidsgraden, al kun je de game geloof ik in principe ook op laagste stand spelen voor platinum. Het tactische aspect is erg aanwezig en kun je op de hogere moeilijkheidsgraden niet zonder inderdaad. Wel erg jammer, want de game gaat fantastisch om met het universum en speelt fantastisch weg. Heel verslavend om toch nog even een extra missie te doen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4761
#72 Assassin's Creed Chronicles

Image

Pfoe, weer een lastige AC platinum uit de weg. Had ze ooit allemaal al ergens in 2017 gespeeld en China had ik dan ook in dat jaar volledig gedaan qua trophies. Daar weet ik dus niet al te veel meer van.
AC India was zeker een lastige. Spel op moeilijk uitspelen zonder gezien te worden en zonder iemand te vermoorden. Probleem was dat er levels waren waar de guards konden sterven door de omgeving en dat moest je ook kunnen voorkomen. Maar sommige guards mochten dan wel sterven omdat het bijna onvermijdelijk was. Heel gekke trophy.
AC Russia was de moeilijkste van de reeks, maar qua trophies viel deze goed mee. Deze moest je op moeilijk uitspelen zonder gezien te worden. Kills mochten dus wel en dat maakte het iets makkelijker dan de rest.
En om af te sluiten wou ik toch even zeggen nog dat ik hoop dat we in alle drie de settings ooit eens een volwaardige game mogen zien. Want ze leenden zich allemaal perfect voor een main AC game.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4763
Haha dankje :smug: Had ze allemaal al ruime tijd liggen en wou elke game platinum hebben en de dlc gespeeld hebben vooraleer ik met Mirage ging starten :p Nu ik het zo bekijk zijn idd mijn laatste 4 platina allemaal AC. Maar ben altijd al fan geweest van de reeks sinds de allereerste ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4766
Laat ik er dan maar even een Ratchet and Clank tussen gooien :D

Hoewel ook hier het plan is om na R&C3 eindelijk een keer AC Rogue te doen, naast Valhalla en die 'rare' games de enige die ik nog nooit heb gespeeld :O

Image


Platinum #378: Ratchet & Clank 2: Going Commando PS3
Image

Re: Pronken met je Platinums

4768
Kolm wrote: 27 Nov 2023 16:53 Laat ik er dan maar even een Ratchet and Clank tussen gooien :D

Hoewel ook hier het plan is om na R&C3 eindelijk een keer AC Rogue te doen, naast Valhalla en die 'rare' games de enige die ik nog nooit heb gespeeld :O

Image


Platinum #378: Ratchet & Clank 2: Going Commando PS3
Ik vond Rogue zeker wel de moeite ook! Schijnt erg op IV te lijken, waardoor ik die destijds nog wel overwogen heb, maar goede game iig!
Image