Re: Pronken met je Platinums

4771
Mijn eerste PS5 plat is dus The Light in The Darkness. Zeer mooie 'game' emotioneel en met educatieve waarde. Leuk dat zoiets gratis is. Al was het eerder een soort stripfilm.

Die twee gratis puzzels waren ook amusant.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Pronken met je Platinums

4775
#74 Assassin's Creed: Rogue
Image

Weer eentje bemachtigd van AC :p Deze was op zich ook weer niet erg moeilijk, met uitzondering dan weer van de 4 legendarische schepen. Er waren trucs waardoor je de laatste heel makkelijk kon doen, maar ik durde niet omdat je dan moet werken met cheats en ik wat schrik had dat bepaalde trophies niet meer zouden unlocken... Ik heb ook gelezen dat er mensen nog nooit het laatste schip kapot hebben kunnen krijgen, dus zegt ook al wat over de moeilijkheid ervan.
Nu we deze achter de rug hebben, kan ik binnenkort van start gaan met Syndicate platinum + dlc!
En hopelijk maak ik van nummertje 75 Spiderman 2
Image

Re: Pronken met je Platinums

4777
zenmaster wrote: 06 Jan 2024 14:44 Nice Wolf, hele opdracht toch al die AC games.
Momenteel cava nog wel ;) Heb enkel nog Syndicate en Mirage te doen. Unity heb ik ooit gedaan omdat deze een multiplayer had en ik ubisoft niet echt meer vertrouw qua servers online houden :p En de 3 RPG games waren allemaal relatief makkelijk zodat je de platinum al bijna had als je het spel uitgespeeld had :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

4778
@Paveman: 20 platinum trophies halen klinkt op zich héél erg makkelijk. Zeker als je shovelware gaat doen ofzo, maar ik wil volwaardige platinums halen. Als ik dan bedenk welke games ik eigenlijk wil gaan spelen in 2024 (Alan Wake II, GoW Ragnarok, Horizon games mss, TLOU II?) dan is 20 platinums halen precies wel nog een hele opdracht. Al heb ik ook héél wat Lego games die ik mss wil gaan doen en heb nog een héél wat makkelijkere games staan als Walking Dead en indie games.

@Zenmaster: je kiest een makkelijke game en zet de platinum klaar om te unlocken op je verjaardag :P
Nee heb wat moeten doordoen met Miles Morales, moest een New Game + doen, maar aangezien ik op een andere save de game reeds op 100% had en alle bijhorende trophies, heb ik gewoon de story missions gedaan en al de rest (Side missions, collectibles, crimes...) genegeerd. De game doet je geloven dat je side missions moet doen om het verhaal te laten vooruitgaan, maar in realiteit unlock je de volgende missie als je 1-3 collectibles verzameld.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4779
Mr.Wolf wrote: 06 Jan 2024 13:50 #74 Assassin's Creed: Rogue
Image

Weer eentje bemachtigd van AC :p Deze was op zich ook weer niet erg moeilijk, met uitzondering dan weer van de 4 legendarische schepen. Er waren trucs waardoor je de laatste heel makkelijk kon doen, maar ik durde niet omdat je dan moet werken met cheats en ik wat schrik had dat bepaalde trophies niet meer zouden unlocken... Ik heb ook gelezen dat er mensen nog nooit het laatste schip kapot hebben kunnen krijgen, dus zegt ook al wat over de moeilijkheid ervan.
Nu we deze achter de rug hebben, kan ik binnenkort van start gaan met Syndicate platinum + dlc!
En hopelijk maak ik van nummertje 75 Spiderman 2
Er is eventueel ook nog een PS3 versie om erbij te pakken voor de collectie... :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

4780
paveman wrote: 09 Jan 2024 15:49
Mr.Wolf wrote: 06 Jan 2024 13:50 #74 Assassin's Creed: Rogue
Image

Weer eentje bemachtigd van AC :p Deze was op zich ook weer niet erg moeilijk, met uitzondering dan weer van de 4 legendarische schepen. Er waren trucs waardoor je de laatste heel makkelijk kon doen, maar ik durde niet omdat je dan moet werken met cheats en ik wat schrik had dat bepaalde trophies niet meer zouden unlocken... Ik heb ook gelezen dat er mensen nog nooit het laatste schip kapot hebben kunnen krijgen, dus zegt ook al wat over de moeilijkheid ervan.
Nu we deze achter de rug hebben, kan ik binnenkort van start gaan met Syndicate platinum + dlc!
En hopelijk maak ik van nummertje 75 Spiderman 2
Er is eventueel ook nog een PS3 versie om erbij te pakken voor de collectie... :P
Die versie heb ik ook liggen, maar ik heb geen interesse meer in ps3 games platinum te halen ;) Heb nog genoeg te spelen voor ps4 haha
Image

Re: Pronken met je Platinums

4784
Wees blij dat je deze niet meer kunt halen om die reden. Op PS3 heb ik weken bezig geweest met de grind tot level 50 en om de Abstergo Employee Of The Month trophy te halen. Die sleur vergeet ik nooit. MP trophies zijn sowieso al hatelijk, maar dit was idioot. Gelukkig zijn ze uit de Ezio Collectie.

Goed bezig trouwens met dat doel!!!!

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image
cron