Re: Pronken met je Platinums

4801
NTGSruler wrote: 01 Feb 2024 23:19 Das de eerste game in de serie hé?
Congratz!
Tweede. Innocence was de eerste maar heb die nooit gespeeld. Was niet echt een probleem maar je mist wel wat finetuning en backstory van het grotere verhaal zonder dat. Heb er wat over gelezen maar ben niet direct van plan het te spelen.

Mooi spel en onderhoudend maar wat traag op bepaalde momenten. En dat snotjong van een broer dat je de hele tijd meesleept is bij wijlen bijzonder irritant :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4803
#76 Assassin's Creed: Syndicate

Image

Zo zo, deze zit er veel sneller op dat ik aanvankelijk gehoopt had en viel dan ook nog eens beter mee dan verwacht met alle absurde en onnozele trophies die erin zaten :p Ik heb al een tijdje geleden een redelijk deel gespeeld, maar nooit de 100% en de misc trophies. De 100% blijf ik altijd stom vinden omdat het spel dan voor jou bepaalt hoe je uiteindelijk moet spelen en dit je echt wel in vrijheid beperkt... De kers op de taart was het overnemen van 20 politiewagens en 5000 destructibles omver rijden met je wagen. De politiewagen waren echt een grind omdat ik er niet veel tegenkwam. De 5000 destructibles had ik een plek gevonden waardoor het op een uurtje uiteindelijk ging.
Nu even een korte pauze en dan in de Jack The Ripper vliegen!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4811
NTGSruler wrote: 09 Feb 2024 14:26
Sanity penguin wrote: 09 Feb 2024 10:15 Geen platinum aanwezig (spijtig) maar wel 100% in Disney Speedstorm
Nice! Worden er elk seizoen nieuwe trophies toegevoegd of niet? Dit is zo'n typische live-service- game.
Nee, geen nieuwe trophies. Nieuw seizoen is net vandaag begonnen (kleine zeemermin). Gewoon nieuwe characters om te unlocken en nieuwe tracks enzo.
Blijft wel leuk.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4812
Sanity penguin wrote: 09 Feb 2024 16:12
NTGSruler wrote: 09 Feb 2024 14:26
Sanity penguin wrote: 09 Feb 2024 10:15 Geen platinum aanwezig (spijtig) maar wel 100% in Disney Speedstorm
Nice! Worden er elk seizoen nieuwe trophies toegevoegd of niet? Dit is zo'n typische live-service- game.
Nee, geen nieuwe trophies. Nieuw seizoen is net vandaag begonnen (kleine zeemermin). Gewoon nieuwe characters om te unlocken en nieuwe tracks enzo.
Blijft wel leuk.
Ik zag het toevallig gisteren dat er een nieuw seizoen begon voor Disney Speedstorm. Vandaar dat ik vroeg als er nieuwe trophies worden toegevoegd. Had gekund :)
Image
cron