Re: Pronken met je Platinums

4832
Mr.Wolf wrote: 10 Apr 2024 14:35 #78 Alan Wake 2
Image

In tegenstelling tot de voorgaande was deze een pak makkelijker en kreeg ik deze dus mooi wanneer de aftiteling over m'n scherm rolde. Je moet eigenlijk gewoon de collectibles verzamelen met Saga, enkele combat gerelateerde trophy's die best simpel zijn en het verhaal uitspelen op eender welke moeilijkheid!
Dan is het net extra jammer dat er zo'n groot verschil zit tussen 'Story mode' en 'Normal'. Zal toch maar op Normal spelen om toch het gevoel van schaarste en de spanning te ervaren.

Re: Pronken met je Platinums

4833
#184 Grid Legends


Image



70u aan bezig geweest inclusief DLC.
Kwestie racing echt wel waar voor je geld. De events zijn praktisch eindeloos met redelijk wat verschillende klassen van auto's. Van tuners tot GT's naar elektrisch.

Story mode is er één in een dozijn, career is events afwerken en op naar de volgende. Als je graag racegames speelt de moeite waard, anders links laten liggen. Zeker als je platinum wilt halen ben je minimum 50u aan het racen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4834
met0t0 wrote: 13 Apr 2024 18:03
Mr.Wolf wrote: 10 Apr 2024 14:35 #78 Alan Wake 2
Image

In tegenstelling tot de voorgaande was deze een pak makkelijker en kreeg ik deze dus mooi wanneer de aftiteling over m'n scherm rolde. Je moet eigenlijk gewoon de collectibles verzamelen met Saga, enkele combat gerelateerde trophy's die best simpel zijn en het verhaal uitspelen op eender welke moeilijkheid!
Dan is het net extra jammer dat er zo'n groot verschil zit tussen 'Story mode' en 'Normal'. Zal toch maar op Normal spelen om toch het gevoel van schaarste en de spanning te ervaren.
Je moet er wel mee omkunnen dat je wss veel zal stervern haha. Ik heb ook gelezen online dat als je zelfs op moeilijk speelt, je tot wel 9 headshots moet maken tegen wolven voor ze sterven...

Congrats NTGSruler met je platinum ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4838
gamerke1992 wrote: 20 Apr 2024 10:23
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 10:13
gamerke1992 wrote: 19 Apr 2024 16:57 Het is heel lang geleden, maar nummer 70 is binnen.

Spider-Man 2
Image
Congrats, en wat vond je van de game? ;)
Fantastisch! Het verhaal was echt top. Nog veel beter dan de eerste uit deze reeks.
Zeker wel! Het ging misschien soms allemaal wat te snel, maar ik vond de stukjes waarbij je als gewone Peter speelt echt erg leuk gedaan. Heb vaak wel met open mond naar m'n scherm gekeken haha
Image

Re: Pronken met je Platinums

4839
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 12:11
gamerke1992 wrote: 20 Apr 2024 10:23
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 10:13
gamerke1992 wrote: 19 Apr 2024 16:57 Het is heel lang geleden, maar nummer 70 is binnen.

Spider-Man 2
Image
Congrats, en wat vond je van de game? ;)
Fantastisch! Het verhaal was echt top. Nog veel beter dan de eerste uit deze reeks.
Zeker wel! Het ging misschien soms allemaal wat te snel, maar ik vond de stukjes waarbij je als gewone Peter speelt echt erg leuk gedaan. Heb vaak wel met open mond naar m'n scherm gekeken haha
Ik vond de afwisseling goed gedaan. 2 spidermans en ook stukjes waar je als MJ speelt.

En het gliden was een verrassend goede aanvulling op slingeren.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4840
#79 Tiny Tina's Wonderlands
Image

En jawel, we hebben hem dan toch binnen. Denk tot op heden de gemakkelijkste Borderlands game om platinum te halen (buiten Tales dan), al geven de chaos trials toch wel heel wat uitdaging. Hier worden de enemies dan sterker en moet je op het einde tegen een boss uit de main game vechten die een bullet sponge is geworden, beetje zoals de main Borderlands games. Alleen stond ik hier op een gegeven moment een halfuur te schieten tegen een boss, die je in een paar attacks zelf doodmaakt, dus spannend was het altijd wel :p
Ook nog gebruik moeten maken van de money duplication glitch, want je krijgt echt veel te weinig goud om alle inventory slots te upgraden...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4841
Mr.Wolf wrote: 26 Apr 2024 10:05 #79 Tiny Tina's Wonderlands
Image

En jawel, we hebben hem dan toch binnen. Denk tot op heden de gemakkelijkste Borderlands game om platinum te halen (buiten Tales dan), al geven de chaos trials toch wel heel wat uitdaging. Hier worden de enemies dan sterker en moet je op het einde tegen een boss uit de main game vechten die een bullet sponge is geworden, beetje zoals de main Borderlands games. Alleen stond ik hier op een gegeven moment een halfuur te schieten tegen een boss, die je in een paar attacks zelf doodmaakt, dus spannend was het altijd wel :p
Ook nog gebruik moeten maken van de money duplication glitch, want je krijgt echt veel te weinig goud om alle inventory slots te upgraden...
Congrats.

Gelukkig dat die money glitch er in zit. Ik denk ook dat ze het bewust doen, want die worden nooit gepatched.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4842

:Tp: 185 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Tactical Espionage Operations).

Image


Tis gebeurd.

8 jaar en 7 maanden heeft het geduurd, maar eindelijk kan deze van de lijst geschrapt worden.

Ipv euforie bij het verschijnen van de platinum heb ik maar net een hartaanval overleefd. Bij het beëindigen van de laatste mission tasks wou de bijhorende Execution Trophy niet unlocken :O :O
Blijkbaar mag je niet gewoon een missie aborten... Dus dan nog maar eens Sahelantrophus verslaan en toe kwam de trophy wel gelukkig :relief:
Anticlimax eerlijk gezegd, maar bon de "virtuele platinum beker" is eindelijk binnen voor deze game.

De volgende games zijn makkelijker en wat luchtiger.. En eerlijk gezegd: hopelijk iets meer fun.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4845
Kolm: :D GT5 blijft in de kast. Mijn tijd gaat nu naar recentere games of toch games die ik graag nog wil spelen.

Zenmaster: ben begonnen met The Walking Dead: New Frontier. Daarna doe ik The Walking Dead Final Season om de series te beëindigen. Veel te lang uitgesteld deze games ook al zijn ze redelijk kort.

Verder komt er ook nog zeker één of meerdere Lego games aangezien ik er daar de laatste tijd redelijk wat van in sale heb gekocht.

Tomb Raider Definitive edition werk ik ook wel nog eens af.

Voor platinum 200 heb ik deels beslist dat het wss TLOU II zal worden. Platinum 150 was TLOU I als mijlpaal.
Al wil ik ook RDR2 misschien nog doen vooraleer GTA VI komt, want die game wordt dan een prioriteit in hopelijk 2025 (of was het nu 2026?).
Image
cron