Re: Pronken met je Platinums

1906
:Tp: 102 Truck Racer
Image
Gratis PS+ spel op PS3 van vorige maand. Ondermaatse graphics. Eentonig, maar best kort en heel makkelijk. Krijgt een 3/10 qua moeilijkheid op de ratings, maar ik zou hem een 1 geven. Alles komt vanzelf tijdens het spelen en geen collectibles ofzo. Time trials zijn het moeilijkst, maar de races bieden geen uitdaging zelfs op het hoogste niveau. Die crashes trophy heb ik gedaan met twee controllers die was irritant. Gelukkig kan een arcade racer me wel smaken als tussendoortje en was deze beter dan die bagger Monster Jam :P Soms even Motorstorm gevoel. Online is lastig kwam toevallig iemand tegen in de lobby en die had hetzelfde probleem dus snel met hem trophies gehaald. Op zich wel lachen zo.

Thx NTGS en Kolm die bereid waren om de online in private te doen, maar het hoeft dus al niet meer ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1907
RoyVdW wrote::Tp: 102 Truck Racer
Image
Gratis PS+ spel op PS3 van vorige maand. Ondermaatse graphics. Eentonig, maar best kort en heel makkelijk. Krijgt een 3/10 qua moeilijkheid op de ratings, maar ik zou hem een 1 geven. Alles komt vanzelf tijdens het spelen en geen collectibles ofzo. Time trials zijn het moeilijkst, maar de races bieden geen uitdaging zelfs op het hoogste niveau. Die crashes trophy heb ik gedaan met twee controllers die was irritant. Gelukkig kan een arcade racer me wel smaken als tussendoortje en was deze beter dan die bagger Monster Jam :P Soms even Motorstorm gevoel. Online is lastig kwam toevallig iemand tegen in de lobby en die had hetzelfde probleem dus snel met hem trophies gehaald. Op zich wel lachen zo.

Thx NTGS en Kolm die bereid waren om de online in private te doen, maar het hoeft dus al niet meer ;)
Weer eentje erbij. Ik wou zeker helpen!! Maar nu hoef ik de game weer niet opnieuw te downloaden. Spaart mijn limiet toch weer.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1909
Kolm wrote:Congrats! Ik had hem stiekem nog niet verwijderd omdat ik al het vermoeden had dat Roy hem nog wel eens wilde doen
Image

Nu kan die wel weg denk ik :think: (al istie niet zo heel groot)
Hmm jaja dat kan je nu wel zeggen vermoeden ;p Het is leuk plat hunten en zkr van gratis games al kan de kwaliteit wel beter hoor Sony. Hoe zit het met die Amnesia game? Heb al wat opgezocht maar lijkt mijn genre niet.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1917
Monster Jam Battlegrounds.
Image
Zou zeggen: begin er niet aan. Wat een verschrikkelijk irritante game is dit. Zelfs voor een gratis Plus game, blijf er af en investeer je tijd in goede games.

Voor mij persoonlijk weer ééntje dichter bij nummer 100. Zo dichtbij maar nog zo ver eigenlijk.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1920
@paveman: PC2 valt echt goed mee. Gelukkig kan je alle online licenses in private match doen. Voor de laatste license heb je 350 races nodig. Afhankelijk van de instellingen in een lobby kan een race gauw 2u duren (practice, qualifying en de race). Het spreekt voor zich dat dit enorm lang duurt via de normale weg..

@Roy: lang geleden dat een game mij nog bijna heeft doen rage quitten. Moet geleden zijn van een FIFA game.
De game is eigenlijk bijlange niet zo héél makkelijk zoals ze laten uitschijnen. Sommige challenges zijn echt niet makkelijk. Ook de controls waar je geen vat op hebt tijdens Freestyle is irritant. Rij je van een heuvel doet ie ineens een backflip.. :silly: :dizzy:
Image