Re: Pronken met je Platinums

1954
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:Plat 49 sebastien Loeb rally maar nog lange nie gedaan met het spel want nog een kleine 100 gouden medailles te behalen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Proficiat! Goed gedaan!
Volhouden Is zowat het enigste wat die trophy bikke lastig maakt e Daan xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1961
Ja nog proficiat met uw 50e Swat.

:Tp: 105 Oxenfree
Image
Beetje een vreemde game. Mooie graphics. Zit wel mooi in elkaar en zeker als je een nieuwe playthrough start dat de vorige in je 'tijdlijn' blijft hangen. D.w.z. dat de vorige speelbeurt in het geheugen blijft en de 'geesten' daarop inspelen, maar dit was je toen zelf. Wel is het vervelend dat de plat drie speelbeurten verplicht. Eén met vriendelijk karma, gemeen en dan nog eens stilzwijgend. Zeker omwille van de lange dialogen was de laatste gwn saai één grote cutscène in principe. De eindes die je kan behalen zijn mooi in elkaar gestoken, elke sessie geeft een verschillend einde. De indie game op zich is heel kort +-3 à 4u, maar de trophies verdriedubbelen dit dus. Sommige hebben vaak last van bugs (framerate met de time loops) of beschadigde opslagdata zoals Ether One te vergelijken. Heb dat ook gehad maar gelukkig gwn game verlaten via XMB knop en terug opstarten verhielp dat probleem. De game heeft ook geen manuele opslag functie. Wel leuke ervaring voor tussendoor aangezien je niet kan doodgaan. Voor de 25 collectibles even guide gebruikt en ook om te zien waar ik precies welke belangrijke keuzes ik moest maken.

Als je hem in het donker speelt is die soms wel wat scary :evil: :P

Level gestegen naar 27 en weer een mooie plat erbij :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1964
Das een mooie Coolgamer! :cool:

Zelf heb ik een eenvoudige erbij:
Image
Ik verwachtte net zo iets als the Bunker, maar het was toch heel anders. Verrassend en leuk bedacht, net een spannende film die je zelf enigszins kunt sturen alleen je weet nooit waarheen. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1965
RoyVdW wrote:Ja nog proficiat met uw 50e Swat.

:Tp: 105 Oxenfree
Image
Beetje een vreemde game. Mooie graphics. Zit wel mooi in elkaar en zeker als je een nieuwe playthrough start dat de vorige in je 'tijdlijn' blijft hangen. D.w.z. dat de vorige speelbeurt in het geheugen blijft en de 'geesten' daarop inspelen, maar dit was je toen zelf. Wel is het vervelend dat de plat drie speelbeurten verplicht. Eén met vriendelijk karma, gemeen en dan nog eens stilzwijgend. Zeker omwille van de lange dialogen was de laatste gwn saai één grote cutscène in principe. De eindes die je kan behalen zijn mooi in elkaar gestoken, elke sessie geeft een verschillend einde. De indie game op zich is heel kort +-3 à 4u, maar de trophies verdriedubbelen dit dus. Sommige hebben vaak last van bugs (framerate met de time loops) of beschadigde opslagdata zoals Ether One te vergelijken. Heb dat ook gehad maar gelukkig gwn game verlaten via XMB knop en terug opstarten verhielp dat probleem. De game heeft ook geen manuele opslag functie. Wel leuke ervaring voor tussendoor aangezien je niet kan doodgaan. Voor de 25 collectibles even guide gebruikt en ook om te zien waar ik precies welke belangrijke keuzes ik moest maken.

Als je hem in het donker speelt is die soms wel wat scary :evil: :P

Level gestegen naar 27 en weer een mooie plat erbij :smug:
Schitterend spel dit (al heb ik hem maar 1 keer uitgespeeld)

OT:
Image
Mary Skelter Nightmares
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.