Re: Pronken met je Platinums

1968
platinum 51 assassins creed origins
superzaligen verslavende game :p

edit plat 52 ook binnen namelijk telltales guardians of the galaxy
eerste 2 episodes vond ik maar gewoontjes, de laatste 3 vond ik dan wel leuk :) (pas door sinds vandaag dat seizoen volledig uit was en zo 4 episodes in een keer afgewerkt, niet dat dat zolang is ma bon :p )

btw nog bedankt op leuke reacties van fifa. ik ga dan ook volledig akkoord dat voetbal een groot deel is van men leven, verminderd met vroeger wel doordat ik door tijden heen veel ben gegroeid dankzij onder andere mensen van hier op het forum :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1970
Image
Platinum #159: Assassin's Creed Origins

Na AC3 is dit een mooie opvolger! De laatste locatie had nog wel wat voeten in de aarde. Het was een wit vraagteken op een nogal witte achtergrond. Las uiteindelijk de tip om de brightness lager te zetten, omdat de achtergrond dan donkerder wordt en dat was een goed idee!
Het is ook lang geleden dat ik in een game het gevoel had dat hij ver van uitgespeeld was op het moment dat ik de platinum haalde! Ik heb nog zo'n 20 sidequests in de log staan en er staan nog is 20+ icoontjes van nieuwe sidequests op de map :O Ook voor de abilities mis ik nog iets van 18 punten om ze allemaal te halen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1973
Kolm wrote:
Image
Platinum #159: Assassin's Creed Origins

Na AC3 is dit een mooie opvolger! De laatste locatie had nog wel wat voeten in de aarde. Het was een wit vraagteken op een nogal witte achtergrond. Las uiteindelijk de tip om de brightness lager te zetten, omdat de achtergrond dan donkerder wordt en dat was een goed idee!
Het is ook lang geleden dat ik in een game het gevoel had dat hij ver van uitgespeeld was op het moment dat ik de platinum haalde! Ik heb nog zo'n 20 sidequests in de log staan en er staan nog is 20+ icoontjes van nieuwe sidequests op de map :O Ook voor de abilities mis ik nog iets van 18 punten om ze allemaal te halen.
Op de moment ik platinum haalde moest ik maar 3 sidequests meer doen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1978
Proficiat met de AC plats en R&C hierboven.

Ik heb er nog eens een makkelijke gehaald uit verveling, maar ben toch aangenaam verrast. Leuk mini-verhaal en rustgevende muziek. In feite zo belachelijk dat het grappig is en kost twee keer niks had nog 1,90 op portemonnee. Even duimkramp proberen record te halen 10000 hits :P

:Tp: 106 Mijn Naam Is Mayo
Image
Image

Re: Pronken met je Platinums

1979
65: Star Wars: The Force Unleashed II
Image
Ik wist dat deze een pak slechter was dan de eerste die ik bijna 10 jaar geleden gespeeld heb, en ik heb toen duidelijk de juiste keuze gemaakt door deze te laten passeren.
Zeer matig verhaal dat veel te vroeg ineens stopt (3 locaties?...) en ondermaatse graphics en animaties voor die tijd (2010), alleen waarschijnlijk iets vloeiendere gameplay.
Misschien aan te raden voor 5 euro als ge de eerste gespeeld hebt, maar dan nog verpest deze het verhaal deels.
De DLC missie van 1 euro was wel mooi meegenomen, en gaf samen met nog een paar flauwe challenges ook duidelijk aan dat deze game veel te vroeg en overhaast op de markt gekomen is.

5/10 (voor de 5 euro die ik ervoor gegeven heb)

De platinum zou ik nooit gehaald hebben als de game niet zo extreem kort was en de gameplay niet meeviel.

Re: Pronken met je Platinums

1980
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:
Image
Platinum #159: Assassin's Creed Origins

Na AC3 is dit een mooie opvolger! De laatste locatie had nog wel wat voeten in de aarde. Het was een wit vraagteken op een nogal witte achtergrond. Las uiteindelijk de tip om de brightness lager te zetten, omdat de achtergrond dan donkerder wordt en dat was een goed idee!
Het is ook lang geleden dat ik in een game het gevoel had dat hij ver van uitgespeeld was op het moment dat ik de platinum haalde! Ik heb nog zo'n 20 sidequests in de log staan en er staan nog is 20+ icoontjes van nieuwe sidequests op de map :O Ook voor de abilities mis ik nog iets van 18 punten om ze allemaal te halen.
Op de moment ik platinum haalde moest ik maar 3 sidequests meer doen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik gok dat jij er tegen die tijd ook wat meer uurtjes in had zitten :lol: Ik ben ergens tussen de 55 en 60u geëindigd. Daarna wel nog dat tijdelijk event gedaan en 1 of 2 sidequests.
Image
cron