Re: Pronken met je Platinums

1878
#111 (mooi nr) Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
The N.Credible Crash Bandicoot :)
Image
Een heel stuk minder uitdagend dan de eerste (echt maar een paar Relics die langer dan 10/20 pogingen nodig hadden), maar daardoor juist iets beter in balans qua moeilijkheidsgraad. Wat mij betreft kwalitatief ook echt de betere game. Ik verwacht zelfs ook iets beter dan de derde. Op naar nr 3! :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1880
paveman wrote:
Stany7 wrote:Platinum 32: Jak & Daxter: The Precursor Legacy :smug:
Erg leuke. Congrats! En nu als de sodemieter de PS3 versie ook nog halen! :P
En de Vita versie! :P
Gisteren nog eens poging gedaan maar dat vissen wil maar niet lukken op PS3 is imo veel moeilijker dan op de 4 :evil:
Ben dan maar aan GoW remaster herbegonnen op hard maar dat zal ook wel te moeilijk zijn vrees ik, ben gestopt bij Medusa, het kreng :cry:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Pronken met je Platinums

1888
OK mensen het is gebeurd :smug:

:Tp: 100 Niet op de Kaart Gezet 4: Het Einde van een Dief
Image
Was gelijk op crushing begonnen, maar vanaf chapter 17 werd dit aartsmoeilijk en was de lol eraf. Geswitched naar normaal dat was een makkie en moest dus enkel de laatste paar chapters nog voltooien op crushing ipv een nieuwe playthrough, maar kon nu de tweaks gebruiken waardoor dit simpel was. Gelukkig unlocken de trophies dan nog. Als dit niet zo was was deze toch de moeilijkste Uncharted uit de reeks en weet ik niet of ik die gehaald zou hebben. (gaat niet met digital edition blijkbaar?) Weet nog niet wat TLL gaat zijn. Achteraf bekeken simpele plat met wat hidden trophies die makkelijk zijn. Wel veel te veel collectibles (zeker de schatten die niks aan het verhaal toevoegen) naar mijn zin heb hiervoor tijdens mijn eerst playthrough gelijk een guide van PowerPyx gevolgd op YT. Geen zin om ze achteraf nog allemaal te moeten zoeken. De speedrun en schotnauwkeurigheid was ook makkelijk met de aim assist en op niveau explorer.
Combat kan beter en veel klimsequenties, maar met momenten beeldschone graphics dat wel.

Heb er toch net geen maand over gedaan (werk etc) dus deze duurde lang vond ik. Nu kan ik verder met de backlog.
Image