Re: Playstation App

31
Ik wou het hier ook nog vragen of er iemand last van had... Heb echt al elk uur (of soms elk halfuur) de melding gekregen dat Visage in de sale staat :p Heb het vandaag opgegeven en m'n meldingen van de playstation app afgezet!
Image

Re: Playstation App

32
Ik heb er eerlijk gezegd geen last van (of gehad).

Wat ik mij wel nog steeds afvraag is waarom ik geen punten heb gekregen voor mijn vorige aankoop (ik kreeg wel punten voor GoW Ragnarok, was een campagne in PS Stars), maar geen punten voor mijn aangekochte Lego Games :cry:

Mijn laatste aankoop: Horizon Forbidden West en 2 Lego games kreeg ik wel punten voor. Specifiek nog eens met voor elke game een melding met het aantal punten!
Image

Re: Playstation App

34
Heb nu wel een ander probleem met PS stars. Ik wil punten inruilen voor tegoed op de store maar ik zit een soort infinite loop.
Ik ben uiteraard ingelogd, maar bij het klikken op de knop inwisselen, moet ik opnieuw inloggen. Dat herhaalt zich altijd maar, zonder dat de punten effectief ingewisseld worden.
Image

Re: Playstation App

35
Keertje helemaal afsluiten of controleren op updates? Had dat tijdje geleden ook maar na 2-3 keer kwam ik er toch door.

De punten van mijn aankoop op 6/1 zijn er gisteren of eergisteren pas bijgekomen :L:
Maar bon, ze zijn terecht, dat is ook al iets...
Image

Re: Playstation App

38
Kolm wrote: 11 Jan 2024 10:39 Keertje helemaal afsluiten of controleren op updates? Had dat tijdje geleden ook maar na 2-3 keer kwam ik er toch door.

De punten van mijn aankoop op 6/1 zijn er gisteren of eergisteren pas bijgekomen :L:
Maar bon, ze zijn terecht, dat is ook al iets...
Ik zag net dat die van mijn voorlaatste aankoop ook zijn toegevoegd! :jip: Toch alweer meer dan 3000 punten nu...

Had ik ook nog gekregen:

Image
Image
cron