Re: Je nieuwste trophies

797
Die platinum is dan ook bijna binnen :P

Voor de mission tasks kan je dus gewoon die invisible suit op batterijen de hele tijd gebruiken en rond sprinten naar wat je nodig hebt zolang je maar niet tegen iemand loopt. Scheelt een hoop tijd en frustratie :P

Image

Crazy Market - Hard Worker
Hold 3 minutes during an Endless stage (days 10, 20, 30, 40, 50 and 60).

Deze kwam wat onverwacht tijdens het level van dag 30, dat zijn oneindige levels die pas stoppen als je een fout maakt.
Ik dacht: Hmm, ben al even bezig, misschien in de buurt van die 3 minuten trophy. Maar dan zag ik de score van 11.000 die ik op dat moment had terwijl ik wist dat mijn high score van vroeger op 14.xxx stond dus ik dacht: Naah, nog lang niet daar!
En dan: Pling, trophy! Ik schrok dusdanig dat ik faalde en het level over was met iets van 11.xxx punten.

Vond het wel apart dat ik nog niet eens in de buurt van mijn oude score kwam. Blijkbaar had ik die run dus erg pech met de 'bonussen' want ik kreeg heel de tijd de bonus waarbij de punten die ik verdiende gehalveerd werden en soms werd die bonus zelfs gestapeld. Ik dacht dat deze altijd hetzelfde kwamen maar misschien is dat bij die oneindige levels toch wat meer random.
Image

Re: Je nieuwste trophies

799
Haha, het is inderdaad mooier! Maar ze zijn ook allemaal hetzelfde met dan net een ander kleurtje afhankelijk van brons/zilver/goud.
Ook dat is al beter dan NFS Heat :P

Ik zag net dat ze wel een fout hebben gemaakt met die kleuren: De laatste trophy is een gouden maar de afbeelding is zilver :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

800
Image

Crazy Market - Take a rest now!
Complete day 60.

In tegenstelling tot wat de afbeelding doet vermoeden is dit een gouden ipv een zilveren trophy :)

Hiermee staat de game ook op 100% en uiteindelijk heb ik 175 sterren. De missende sterren zijn levels die ik stomweg nog niet opnieuw heb gedaan nadat ik de 1.4x multiplier had.

Eerlijk gezegd had ik een week geleden niet verwacht dat 100% zou lukken, laat staan dat ik er maar een week voor nodig zou hebben!
Uiteindelijk was dag 51 waar je een keer 24 honden moet verwijderen van je band, het moeilijkste level. Met slow downs en clean ups terwijl je enkel naar de honden kijkt en items wegdoet met een clean up, was dat na een paar pogingen wel gelukt nu. Zonder power-ups kan je het echt wel vergeten in die laatste 10 levels.

Iemand riep ergens iets van dag 59 en 60 honden verwijderen dus ik zat vol spanning af te wachten en te vrezen voor dat level, maar dat kwam uiteindelijk niet. Gelukkig maar! :D

Onverwacht een game die al veel te lang op mijn lijst staat toch op 100% gezet :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

806
NTGSruler wrote: 14 Nov 2022 16:17 Enkel 0% lijsten kun je verwijderen dacht ik?
Jep en lijsten met minstens 1 trophy kan je hoogstens verbergen. Maar als je zo'n lijst verbergt dan wordt op PSN zelf de totalen niet aangepast en op sites als PSNProfiles worden de totalen wel aangepast en wordt er aangegeven dat je trophies verborgen hebt.

Zelf ga ik geen trophies verwijderen, alle milestones zouden dan ook door elkaar gegooid worden en dat zou jammer van het plannen zijn :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

808
Marty wrote: 14 Nov 2022 15:44
RoyVdW wrote: 14 Nov 2022 15:34 Is er eigenlijk al een mogelijkheid om trophies te verwijderen of games waar je bv. 1% op hebt?
Nee dat is niet mogelijk. Gaan ze dat wel invoeren dan heeft iedereen dadelijk een 100% profiel ;)
Als je alleen 1% of 1 trophy games kunt verwijderen zal er alsnog genoeg over blijven van 40-90%, dus denk dat dat wel mee zal vallen... ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

810
Ik denk eigenlijk dat als ze een aanpassing doen dat je trophies echt kan verwijderen, dat ze dan gewoon alles toestaan en geen onderscheid maken in aantal % ofzo.

Het zou me niet verbazen als het verwijderen van 0% lijsten slechts een aanpassing is in 1 database tabel en dat het voor lijsten met trophies aanpassingen in 2 tabellen zijn of dat er dan extra controles moeten plaatsvinden. Speculatie natuurlijk maar dan zou het verwijderen van 0% tabellen een stuk makkelijker zijn.
Image
cron