Re: Je nieuwste trophies

813
Goed gedaan (pave)man! Zal waarschijnlijk wat meer ontspannen spelen dan.

Hier zonet ook éindelijk de voorlaatste trophy in Catherine: Full Body gehaald:
Legendary Climber => Complete the final stage of Babel, Axis Mundi.
Image

Voor de laatste trophy moet ik in alle stages goud halen. Met de hulp van Youtube kan dat snel gaan en heb reeds 60% gedaan. 👍🏻
Image

Re: Je nieuwste trophies

816
Genieten... dat wisselt nog iets teveel ruler... Het ene moment is het echt genieten van een goed opgezette sp game, het andere moment voelt het meer een grind: de hoeveelheid missies etc., waar lang niet alles evenveel toevoegt aan het verhaal. Van mij hoeft een game niet zo lang mogelijk te zijn... kwaliteit over kwantiteit!!
De mooie momenten zijn vooralsnog iets sterker dan de grind momenten, dus ik blijf nog wel even door gaan...
Image

Re: Je nieuwste trophies

817
paveman wrote: 24 Nov 2022 10:26 Genieten... dat wisselt nog iets teveel ruler... Het ene moment is het echt genieten van een goed opgezette sp game, het andere moment voelt het meer een grind: de hoeveelheid missies etc., waar lang niet alles evenveel toevoegt aan het verhaal. Van mij hoeft een game niet zo lang mogelijk te zijn... kwaliteit over kwantiteit!!
De mooie momenten zijn vooralsnog iets sterker dan de grind momenten, dus ik blijf nog wel even door gaan...
Mooi te horen dat de fun dan toch nog overheerst momenteel. Ooit doe ik misschien wel eens de singleplayer, maar wanneer weet ik niet. Tis alleszins wel een game die je eigenlijk zou moeten gespeeld hebben, maar zoals je zegt: beginnen aan de game betekent honderden uren om alles gezien te hebben.
Image

Re: Je nieuwste trophies

818
Adventure Besties
Endurance co-op - Escape the forest with 5 large and medium artifacts.

Eindelijk 100% klaar met Rise of The Tomb Raider. Ik doe nooit nog een crypte. 😅 (tenzij ik één van jullie kan helpen.)
De eerste runs voor de 10 dagen overleven hadden we altijd wel last van een glitch, of ander probleem. Heb daar tijdens de single player eigenlijk nooit last van gehad. Onzichtbaar worden voor de tweede speler, beren of lynxen die opeens uit het niets op je droppen, …
Gisterenavond dan eindelijk die trophy van de 10 dagen (11 eigenlijk) gehaald en vanmiddag trophy 125.
Image

Re: Je nieuwste trophies

819
Nice! Nu nog Ghost of Tsushima en Catherine en je staat terug op 100% :P

Tsushima heb ik recent al terug geïnstalleerd voor die laatste trophies. Moet er nu alleen nog is aan toekomen.

Zag dat ik richting trophy 16.000 ging en ben dus aan het nadenken welke platinum ik daarvoor zou kunnen nemen...
Platinum 350 ga ik proberen voor Mirror's Edge maar dat zal heel afhankelijk zijn van hoe ik door die speedruns en trials kom :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

820
Kolm wrote: 29 Nov 2022 16:35
Zag dat ik richting trophy 16.000 ging en ben dus aan het nadenken welke platinum ik daarvoor zou kunnen nemen...
Platinum 350 ga ik proberen voor Mirror's Edge maar dat zal heel afhankelijk zijn van hoe ik door die speedruns en trials kom :|
Ga je negatieve trophies halen? :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

821
Marty wrote: 29 Nov 2022 16:55
Kolm wrote: 29 Nov 2022 16:35
Zag dat ik richting trophy 16.000 ging en ben dus aan het nadenken welke platinum ik daarvoor zou kunnen nemen...
Platinum 350 ga ik proberen voor Mirror's Edge maar dat zal heel afhankelijk zijn van hoe ik door die speedruns en trials kom :|
Ga je negatieve trophies halen? :lol:
Woops... 17.000 :lol:

Het gaat sneller dan ik dacht... :q:
Image

Re: Je nieuwste trophies

822
Kolm wrote: 29 Nov 2022 17:01
Marty wrote: 29 Nov 2022 16:55
Kolm wrote: 29 Nov 2022 16:35
Zag dat ik richting trophy 16.000 ging en ben dus aan het nadenken welke platinum ik daarvoor zou kunnen nemen...
Platinum 350 ga ik proberen voor Mirror's Edge maar dat zal heel afhankelijk zijn van hoe ik door die speedruns en trials kom :|
Ga je negatieve trophies halen? :lol:
Woops... 17.000 :lol:

Het gaat sneller dan ik dacht... :q:
:lol:
Kolm wrote: Nice! Nu nog Ghost of Tsushima en Catherine en je staat terug op 100% :P

Tsushima heb ik recent al terug geïnstalleerd voor die laatste trophies. Moet er nu alleen nog is aan toekomen.

Zag dat ik richting trophy 16.000 ging en ben dus aan het nadenken welke platinum ik daarvoor zou kunnen nemen...
Platinum 350 ga ik proberen voor Mirror's Edge maar dat zal heel afhankelijk zijn van hoe ik door die speedruns en trials kom :|
:lol:

Ja! Alleen nog máár Ghost of Tsushima en Catherine. :P

Heb deze week Ghost of Tsushima al eens opnieuw aangezet en beetje gezien hoe ik het best kan beginnen grinden bij Legends. Story Bronze en Survival Bronze, daar krijg je redelijk wat XP mee blijkbaar. Maar het is voor mij toch nog een lange weg. :? Ik ga in ieder geval in 1 keer door denk ik, als ik er echt aan begin.
Voor jou was het alleen nog Iki Island zeker? Die is nog wel leuk. Komen een paar extra gameplay elementen bij ten opzichte van de main game.

Mirror's Edge zou een mooie zijn, maar blijkbaar een moeilijke ja... Komt wel goed!
Image

Re: Je nieuwste trophies

824
Ik zie het net. Die is nog goed te doen met twee denk ik. Als je wil kunnen we die samen doen... ooit. :P
Ik ben begonnen met levelen... :yawn: Ik heb ook ergens opgevangen (nog niet goed gelezen) dat je ki en level een bepaald niveau moet hebben voor je die raids kan doen? Hoe zit dat? En zijn die moeilijk?
Image

Re: Je nieuwste trophies

825
Image

Resist the Wrist in Shadow of the Colossus.
-> Defeat Colossus 3 without breaking his wristguard.

F’cking Irritant deze trophy. 😬 Maar ben blij dat ik hem nu al heb kunnen doen.

De Colossus verslaan op zich is niet moeilijk, maar voor deze trophy moet je met een binnenweg op hem klimmen. Om dat te kunnen doen moet je ook hopen dat hij de specifieke aanval doet die nodig is om erop te klimmen. Deed hij dus een 20-30-tal keer achter elkaar niet… En dan nog samen met de al wat mindere besturing in de game halsbrekende toeren uithalen. 🤣 Enfin. Trophy is binnen.
Image
cron