Re: Je nieuwste trophies

827
De meest "vervelende" trophy in de game kwam tevoorschijn tijdens mijn eerste playthrough :jip:


Death by Disco!

Image



Dr. Nefarious was de laatste die ik moest hebben blijkbaar (eindbaas).
Was dat spammen en backtracken met de Groovitron toch voor iets goed! :)

Nog collectibles doen, alle wapens levelen en challenge mode (soort NG+) spelen. Maar alle "missable" trophies zijn binnen. Wel nog de Trespasser puzzle trophy zonder autohack, maar ik vermoed dat ik er ergens gemist heb, waarschijnlijk voor de Ryno cards.
Image

Re: Je nieuwste trophies

828
zenmaster wrote: 08 Jan 2023 18:11 Resist the Wrist in Shadow of the Colossus.
-> Defeat Colossus 3 without breaking his wristguard.

F’cking Irritant deze trophy. 😬 Maar ben blij dat ik hem nu al heb kunnen doen.

De Colossus verslaan op zich is niet moeilijk, maar voor deze trophy moet je met een binnenweg op hem klimmen. Om dat te kunnen doen moet je ook hopen dat hij de specifieke aanval doet die nodig is om erop te klimmen. Deed hij dus een 20-30-tal keer achter elkaar niet… En dan nog samen met de al wat mindere besturing in de game halsbrekende toeren uithalen. 🤣 Enfin. Trophy is binnen.
Kan ik mij wel inbeelden dat dit irritant is! Ze allemaal verslaan, geeft al zoveel voldoening. Dan wel extra frustrerend als het op één specifieke wijze moet gebeuren.
Prachtige game :love:

Re: Je nieuwste trophies

829
Image

Stuntmasta in Drift 5. Score 30000 or more points in a gymkhana event.

Irritante :Tb: trophy moet ik toch wel zeggen. Gisteren laat na meer dan een uur eindelijk unlocked. De "makkelijke" methode waarbij je je multiplier omhoog kan brengen door constant te spinnen in een event is gepatched, dus moet het op een normale manier gedaan worden. Die gymkhana events zijn jammer genoeg de minst leuke events van de game vind ik, en bovendien zijn het ook de moeilijkste om de hoogste voorziene scores te behalen.

Soit behaald, smooth cruising vanaf nu :q: :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

832
paveman wrote: 19 Jan 2023 09:36 Ik ben destijds op Death March begonnen en in 1 playthrough gedaan en was daar erg blij om. Is een flinke game om 2x te spelen en alleen heel erg aan het begin heb ik wat moeite gehad...
Ah okay, dan begin ik denk ik ook maar met Death March. Mocht het niet lukken kan ik m altijd nog lager zetten. :P

Re: Je nieuwste trophies

834
paveman wrote: 20 Jan 2023 11:56 Zo is het! En niet te snel doen dus ;) Na een paar uurtjes doorzetten merk je die hogere moeilijkheidsgraad niet meer...
Ik zit nu in het eerste open gebied na een uurtje spelen ofzo. Nog prima te doen op death march zolang je genoeg saves maakt voor gevechten.

Maar ik ga vanavond God of War Ragnarok in de buurt via marktplaats kopen, ik vrees dat the Witcher weer op de backlog komt. Ironisch. Ik had m al een keer eerder op de backlog gegooid toen ik de eerste God of War ging spelen.

Re: Je nieuwste trophies

836
FGras wrote: 18 Jan 2023 19:35 Iemand die tips heeft voor trophies en The Witcher 3?

Zal ik beginnen met de death march difficulty en alles in 1 playthrough proberen te halen of gewoon een game op normal beginnen?
Ik heb gewoon op normal gespeeld omdat ik in mijn achterhoofd had dat ik sowieso niet voor plat ging gaan.
Kan mij wel inbeelden dat het begin wat doorzetting nodig heeft op die moeilijkheidsgraag. Ik vond normal al best moeilijk maar het vergt gewoon wat gewenning en zeker zijmissies doen op te levellen.
Groot nadeel van death march is denk ik ook dat je health niet regenereert door te mediteren?

Toch ook zeker een guide gebruiken want zitten enkele missable trophies in (verzamelen van bepaalde Gwent kaarten, Witcher contracten...)
Verder wel een dijk van een game. Ben er nog altijd mee bezig (DLC nu) en aan level 54. Ik sluit niet uit dat ik ook toch voor de plat ga met een new game plus dan maar dan zal er toch wat tijd moeten tussen zitten :lol:
Image
cron