Re: Je nieuwste trophies

841
zenmaster wrote: 23 Apr 2023 22:56
Marty wrote: 23 Apr 2023 15:42 Lekker bezig.

Ik hoop nog altijd dat de FF13 trilogy nog naar ps4/ps5 komt dan is afgezien van deeltje 11 alles te spelen op ps4/ps5
Zou mooi zijn. Ik heb altijd gedacht dat er maar 2 waren (13). 😬
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2
Lightning Returns Final Fantasy XIII

Kwestie dat ze het altijd simpel houden :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

846
zenmaster wrote: 20 Jun 2023 13:37 Leuk he. :) Daarom vond ik het altijd jammer dat ik mijn oude account niet kon gebruiken, of combineren. Mijn eerste trofee was in LBP, en op die platinum ben ik lang het meest trots geweest. Is nog altijd redelijk zeldzaam.
Ik kan mij niet herinneren dat die van LBP zo moeilijk was, maar die game heeft natuurlijk wel enorm goed verkocht en de meeste spelers waren kleine kinderen, vergelijkbaar met de platinum van GTAV.

Ik vind de Red Faction: Guerrilla trophies wel erg gaaf om te zien. Om die te behalen zat ik een aantal keer stiekem s'nachts met mensen van Playstation Pure online te gamen op zo'n old school beeldbuis tv :D . Een paar op dat forum hadden zelfs nog de platinum binnen gehaald.

Re: Je nieuwste trophies

850
Dat zal nog wel even duren denk ik :silly:

Op dit moment staan op het lijstje van begonnen games die ik wil uitspelen: Haven, Horizon VR, Mass Effect 3, Ghost Recon Breakpoint.
Op het lijstje van nog niet begonnen games staat Ratchet and Clank 2, 3 en Deadlocked, en hopelijk ook een keer de nieuwe God of War.

200u+ kanshebbers zijn enkel Red Dead redemption 2 en AC Valhalla denk ik maar nu even niet :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

851
Kolm wrote: 21 Jun 2023 22:23 Dat zal nog wel even duren denk ik :silly:

Op dit moment staan op het lijstje van begonnen games die ik wil uitspelen: Haven, Horizon VR, Mass Effect 3, Ghost Recon Breakpoint.
Op het lijstje van nog niet begonnen games staat Ratchet and Clank 2, 3 en Deadlocked, en hopelijk ook een keer de nieuwe God of War.

200u+ kanshebbers zijn enkel Red Dead redemption 2 en AC Valhalla denk ik maar nu even niet :P
Bij AC Valhalla moet je ook alles doen en ik weet nog dat ik bij het allerlaatste vraagtekentje was van het allerlaatste gebied (na 130-140 uur gespeeld te hebben) en deze random encounter wou dus niet starten :p Blijkbaar een bug waar nog veel mensen last van hadden. Kwam toen op forums uit van ubisoft waar mensen een jaar geleden ook al hadden gezegd hetzelfde probleem te hebben maar waar niks aan gedaan werd, al een geluk kwam er enkele maanden later wel een patch aan die het probleem verholpen heeft haha
Image

Re: Je nieuwste trophies

855
Mr.Wolf wrote: 22 Jun 2023 10:54 Bij AC Valhalla moet je ook alles doen en ik weet nog dat ik bij het allerlaatste vraagtekentje was van het allerlaatste gebied (na 130-140 uur gespeeld te hebben) en deze random encounter wou dus niet starten :p Blijkbaar een bug waar nog veel mensen last van hadden. Kwam toen op forums uit van ubisoft waar mensen een jaar geleden ook al hadden gezegd hetzelfde probleem te hebben maar waar niks aan gedaan werd, al een geluk kwam er enkele maanden later wel een patch aan die het probleem verholpen heeft haha
Dat soort dingen is de reden dat ik hem op release toch maar niet direct begonnen ben :q:

Hopelijk is dat ondertussen wel stabiel want de laatste DLC is ook al even uit ondertussen.
Image
cron