Re: Je nieuwste trophies

857
Image
The Flapmaster in Goat Simulator.

Dom, dommer, domst.

7u mee bezig geweest, maar ik mag mij bij de 72600 ofzo mensen rekenen die deze trophy behaald hebben (volgens PSNprofiles toch).

Het goede nieuws is dat dit de meest frusterende trophy van de game is en de platinum dus mogelijk is. Tenzij er in de DLC trophies nog irritante trophies zitten.
Image

Re: Je nieuwste trophies

859
Kolm wrote: 29 Jun 2023 01:27 Proficiat! Doet me eraan denken dat ik die ook nog ergens heb staan :lol:
Geen idee waarom ik die ineens begonnen ben. Heb er eerlijk gezegd nog niet teveel plezier aan beleeft :lol:

Voor die trophy: ik hoop dat het wat vlotter gaat bij jou als je de game ooit start. Was al drie keer op 9 keer erover springen gekomen, maar je moet het dus 10 keer doen!

Zeker en vast platinumbreker!
Image

Re: Je nieuwste trophies

861
Deathloop: Clean-ish hands

En daarmee alle single player trophies van het spel. Ik heb de hele run 2x moeten doen voor deze trophy omdat ik de eerste keer perongeluk de standaard level exit nam inplaats van de alternatieve exit voor het einde van de storyline. Dom dom dom.

Er zitten nog 2 simpele online trophies in voor de platinum maar om enkel daar nu 9 euro voor PSPlus voor uit te geven vind ik ook weer wat veel :p

Het waren wel hele leuke trophies verder! Ik heb aardig wat superpowers moeten gebruiken die ik eigenlijk de hele storyline niet gebruikt heb. Misschien dat ze dit in de volgende game beter in het verhaal kunnen verwerken.
Attachments
IMG_D4210659788B-1.jpeg
IMG_D4210659788B-1.jpeg (64.55 KiB) Viewed 1116 times

Re: Je nieuwste trophies

862
FGras wrote: 04 Jul 2023 17:56 Deathloop: Clean-ish hands

En daarmee alle single player trophies van het spel. Ik heb de hele run 2x moeten doen voor deze trophy omdat ik de eerste keer perongeluk de standaard level exit nam inplaats van de alternatieve exit voor het einde van de storyline. Dom dom dom.

Er zitten nog 2 simpele online trophies in voor de platinum maar om enkel daar nu 9 euro voor PSPlus voor uit te geven vind ik ook weer wat veel :p

Het waren wel hele leuke trophies verder! Ik heb aardig wat superpowers moeten gebruiken die ik eigenlijk de hele storyline niet gebruikt heb. Misschien dat ze dit in de volgende game beter in het verhaal kunnen verwerken.
Ik dacht dat er binnenkort ergens een weekend gratis PSPlus zou zijn. Kan me vergist hebben dat er zeer binnenkort een komt maar af en toe doen ze dat wel en dat is dan wel een goed moment voor dit soort trophies :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

864
Kolm wrote: 05 Jul 2023 00:04
FGras wrote: 04 Jul 2023 17:56 Deathloop: Clean-ish hands

En daarmee alle single player trophies van het spel. Ik heb de hele run 2x moeten doen voor deze trophy omdat ik de eerste keer perongeluk de standaard level exit nam inplaats van de alternatieve exit voor het einde van de storyline. Dom dom dom.

Er zitten nog 2 simpele online trophies in voor de platinum maar om enkel daar nu 9 euro voor PSPlus voor uit te geven vind ik ook weer wat veel :p

Het waren wel hele leuke trophies verder! Ik heb aardig wat superpowers moeten gebruiken die ik eigenlijk de hele storyline niet gebruikt heb. Misschien dat ze dit in de volgende game beter in het verhaal kunnen verwerken.
Ik dacht dat er binnenkort ergens een weekend gratis PSPlus zou zijn. Kan me vergist hebben dat er zeer binnenkort een komt maar af en toe doen ze dat wel en dat is dan wel een goed moment voor dit soort trophies :)
Oh nice, ik wist niet dat ze dat soort dingen doen.
Marty wrote: 05 Jul 2023 08:18 Dat was het weekend van 24 juni. Maar er zal vast nog wel vaker zo'n weekend komen
Ahh, ik heb dit nieuwtje helaas niet voorbij zien komen op game blogs. Anders had ik nu platinum.

Re: Je nieuwste trophies

869
Image

Homo Faber in Death Stranding.
Fabricate all available weapons and equipment.

Nog eens een update. :) Eén van de grindy trophies. Maar licht overdreven dat die zo bestempeld wordt want het meeste komt vanzelf.
Er resten nu enkel nog een paar completion trophies, één waar ik nog een bepaalde statistiek voor moet levelen en één waar ik wat tijdgerelateerde deliveries voor moet doen; voor de platinum. Daarna ga ik nog even verder want ik amuseer me er echt wel mee. Deze game ga ik met andere woorden niet onmiddelijk verwijderen om plaats te maken voor de volgende. Ik ga ook nog mijn builds verder upgraden en onderhouden voor toekomstige collega koeriers. :p
Image
cron