The SHAREfactory

1
Zoals de titel al zegt. Plaats hier je filmpjes die je gemaakt hebt met share factory

(originele topic door Billie91)

Hij mag hier natuurlijk ook niet ontbreken:

Mijn eerste filmpje voor het nieuwe forum: Dying Light :smug:

Image

Re: The SHAREfactory

3
Ik wou eens de share factory uitproberen en zo mijn eerste filpmje ooit die zelfd gemaakt is en mijn eerste filmpje op mijn YT kanaal (waarschijnlijk ook de laatste :D )
Het is niets speciaals gewoon om eens te kijken wat je kon doen met die share factory app.

Image

Re: The SHAREfactory

9
Toon8 wrote:Super zotte dribbel met witsel en kopbal goal met hazard.
Knappe acties :)
Op welke moeilijkheidsgraad was het? Want die laatste dribbel is wel heel mooi, het verbaast mij alleen dat zoveel spelers de bal niet relatief makkelijk konden afpakken.

Re: The SHAREfactory

10
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:Super zotte dribbel met witsel en kopbal goal met hazard.
Knappe acties :)
Op welke moeilijkheidsgraad was het? Want die laatste dribbel is wel heel mooi, het verbaast mij alleen dat zoveel spelers de bal niet relatief makkelijk konden afpakken.
Het was op professioneel, maar normaal geraak ik met moeite 1 iemand voorbij (zeker als je er recht op loopt) en nu ging het voor niets. Kwas zelf ook zeer verbaasd dat het lukte vandaar dat ik ook in de herhaling nog eens uitgebreid gekeken heb in slomo (zie je op het einde van het filmpje). Dit is mij nog nooit gelukt in fifa behalve op amateur :D
Image

Re: The SHAREfactory

11
Toon8 wrote:Het was op professioneel, maar normaal geraak ik met moeite 1 iemand voorbij (zeker als je er recht op loopt) en nu ging het voor niets. Kwas zelf ook zeer verbaasd dat het lukte vandaar dat ik ook in de herhaling nog eens uitgebreid gekeken heb in slomo (zie je op het einde van het filmpje). Dit is mij nog nooit gelukt in fifa behalve op amateur :D
Ach ja, zelfs op hogere niveaus kan er al eens een ongelofelijke dribbel voorkomen :p

Re: The SHAREfactory

14
Marty wrote:Die doellijn technologie was ook echt nodig bij die goal :p

En eigen doelpunten worden wel veel gemaakt in je filmpje ;)
Die doellijntechnologie wordt inderdaad op belachelijke momenten gebruikt. Soms twijfel ik keihard, maar blijkt het een goal te zijn en daarbij toont hij die beelden niet. Bij het doelpunt in het filmpje was het wel duidelijk, toch worden daar die beelden nog eens bijgehaald :p

Dat er veel own goals in zitten, is inderdaad zo, omdat ik dan vaak op de Share-toets druk :D
cron