Re: The SHAREfactory

18
ShAmPi wrote:Ik snap zelfs opnamefunctie nog steeds niet :)
Wanneer je op knopje duwt slaat hij dan laatste 15min op of begint hij dan te recorden?
Euh ik denk alletwee? Ik snap er ook nog steeds niets van. Heb geen idee hoe ik bijvoorbeeld stukken uit een 15 minuten durend filmpje aan elkaar kan rijgen.
Image

Re: The SHAREfactory

19
Jah.. Ze mogen wel eens wat duidelijker zijn die mensen daar bij Sony!
De sloebers! :D

Ik heb zo is een filmpje op joetjoeb geupload van FC4 en da was puur luck dat ik juiste deel had :)
Want ik snap er echt geen bal van :D
Image

Re: The SHAREfactory

20
ShAmPi wrote:Ik snap zelfs opnamefunctie nog steeds niet :)
Wanneer je op knopje duwt slaat hij dan laatste 15min op of begint hij dan te recorden?
Wanneer je eenmaal op het knopje drukt dan slaat hij (normaal gezien) de laatste 15 minuten op.
Als je er twee keer kort op drukt dan begint hij op te nemen tot je er nog is op drukt.
Dat laatste is eigenlijk enkel handig bij games met een rewind-mode zoals NBA of Fifa.
Image

Re: The SHAREfactory

21
Maxidomino wrote:
ShAmPi wrote:Ik snap zelfs opnamefunctie nog steeds niet :)
Wanneer je op knopje duwt slaat hij dan laatste 15min op of begint hij dan te recorden?
Wanneer je eenmaal op het knopje drukt dan slaat hij (normaal gezien) de laatste 15 minuten op.
Als je er twee keer kort op drukt dan begint hij op te nemen tot je er nog is op drukt.
Dat laatste is eigenlijk enkel handig bij games met een rewind-mode zoals NBA of Fifa.
Dat kan ik nog net begrijpen ;) Maar ik zou eens willen weten hoe je nu juist een filmpje van 15 minuten waaruit je bijvoorbeeld 2 minuten kan halen zonder dat de rest daar bij komt. Of hoe sommigen hier bijvoorbeeld al hun doelpunten na elkaar kunnen laten afspelen in één filmpje?
Image

Re: The SHAREfactory

22
NTGSruler wrote:
Maxidomino wrote:
ShAmPi wrote:Ik snap zelfs opnamefunctie nog steeds niet :)
Wanneer je op knopje duwt slaat hij dan laatste 15min op of begint hij dan te recorden?
Wanneer je eenmaal op het knopje drukt dan slaat hij (normaal gezien) de laatste 15 minuten op.
Als je er twee keer kort op drukt dan begint hij op te nemen tot je er nog is op drukt.
Dat laatste is eigenlijk enkel handig bij games met een rewind-mode zoals NBA of Fifa.
Dat kan ik nog net begrijpen ;) Maar ik zou eens willen weten hoe je nu juist een filmpje van 15 minuten waaruit je bijvoorbeeld 2 minuten kan halen zonder dat de rest daar bij komt. Of hoe sommigen hier bijvoorbeeld al hun doelpunten na elkaar kunnen laten afspelen in één filmpje?
Filmpje opslaan, de ShareFactory app openen en daarin beginnen editen. Het is wat zoeken hoe alles werkt maar het is nog eenvoudig om te gebruiken. :P
Image

Re: The SHAREfactory

23
Inderdaad, alles draait net om het gebruiken van de SHAREfactory he ;)
Dus dan hebt ge verschillende filmpjes van 15 minuten, waar ge doorgaans alleen het einde van wilt (bij bijvoorbeeld een doelpunt in Fifa). Daar kunt ge in knippen en overgangseffecten toevoegen, zodat het een nieuw geheel wordt :)

Re: The SHAREfactory

26
NTGSruler wrote:Toch geraak ik er niet aan uit. Zeker als je dan die 2 baren krijgt in je filmpje en je dan moet gaan editten wat je niet wilt... Urrggh!
Ge moet vooral eens rustig kijken wat de X en vierkantje-toets doen ;)
Daaronder vindt ge doorgaans wel de belangrijkste mogelijkheden, die zichzelf normaal gezien uitwijzen.

Re: The SHAREfactory

27
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Toch geraak ik er niet aan uit. Zeker als je dan die 2 baren krijgt in je filmpje en je dan moet gaan editten wat je niet wilt... Urrggh!
Ge moet vooral eens rustig kijken wat de X en vierkantje-toets doen ;)
Daaronder vindt ge doorgaans wel de belangrijkste mogelijkheden, die zichzelf normaal gezien uitwijzen.
Moet ik eens doen dan. Heb eerlijk gezegd nog maar weinig Sharefactory gebruikt, gewoonweg omdat het voor mij (persoonlijk dan) het niet zo simpel lijkt om te gebruiken. Maar dat zal wel aan mij liggen :P
Image

Re: The SHAREfactory

28
NTGSruler wrote:Moet ik eens doen dan. Heb eerlijk gezegd nog maar weinig Sharefactory gebruikt, gewoonweg omdat het voor mij (persoonlijk dan) het niet zo simpel lijkt om te gebruiken. Maar dat zal wel aan mij liggen :P
Desnoods staan er ook wel heel wat filmpjes op Youtube die u de basisfuncties uitleggen ;)
cron