Re: The SHAREfactory

286
Goud op Tokyo Expressway Central in Circuit Experience. Nog een heel deel van deze layouts te doen.
Makkelijk was ie niet!
Is echt gaan met die banaan.

Soms vraag ik mij af waarom ik er mezelf mee folter, maar als je dan die tijd haalt, zo'n voldoening. :love:

By the way: alles in deze game van tijden, races en meer heb ik allemaal met controller gedaan. Ben wel aan het denken om binnenkort misschien eens te proberen met stuur.

Image

Re: The SHAREfactory

288
Youtube heeft altijd een tijdje nodig om alles te genereren. Begint met SD versie en daarna komt pas HD versie. Kan hij soms gerust een uur over doen. Je kan die status zien als je bij youtube zelf inlogt en dan daar ergens bij youtube studio ofzo kan je je eigen video's zien en titels/omschrijving etc nog aanpassen.
Image

Re: The SHAREfactory

291
Vandaag een circuit waar ik zéér weinig ervaring mee heb. Kan mij niet herinneren dat ik hier een race op heb gereden. Tis natuurlijk counter clockwise en dat zal de reden zijn.
Niet gemakkelijk, was wennen en vooral weer niet de aangeven remzones van de game volgen :q: (waarom hebben we hier nooit de roll eyes emoji geïmporteerd?)

Verder vind ik het eigenlijk zéér leuk om van die korte video's te maken met ShareFactory. Tis nogal slordig, maar ik leer gaandeweg. Ik zie deze functie nog verdwijnen met de volgende Playstation :silly: Wat jammer zou zijn. Tis top dat je alles gemakkelijk naar Youtube kan uploaden.

Image

Re: The SHAREfactory

293
Marty wrote: 19 Aug 2022 20:17 Mooie rondes Ruler. :cool:

Maar waarom staan je ruitenwissers aan op de Tokyo Express way? (of ja zo klinkt het in iedergeval :D )
Marty: heb het filmpje nog eens bekeken om te weten wat je bedoelde!

En... Dat zijn niet mijn ruitenwissers. Dat is het gebonk van de wagen op het wegdek :lol: Als je goed luistert merk je dat het niet constant is, maar op bepaalde stukken.
Image

Re: The SHAREfactory

295
Dat geluid is mij al dikwijls opgevallen. In GT Sport zat het ook. Ik moet eens testen als het hoorbaar is in een regenrace. Ik vermoed eerder van niet, behalve als je misschien in cockpit view zou rijden. Het is inderdaad wel in een mooi ritme :P
Image

Re: The SHAREfactory

296
2 voor de prijs van 1 vandaag! Tis weekend :lol:

Tokyo Expressway alle verschillende layouts op goud gezet in circuit experience.
Kan nu nog Nürbürgring doen als ik wil...

Ondertussen ook eindelijk alle missions op goud gezet. Ik moest nog de laatste endurace race missie doen, de moeilijkste van allemaal. Toch kwa snelheid. Een keer of 5 moeten opnieuw doen, maar vandaag is het mij eindelijk gelukt. Ook 2 bijhorende auto's verkregen (voor alles op brons en goud te hebben). Dacht trouwens dat die ook alleen te krijgen zijn door die endurance races allemaal op goud te zetten, maw niet te koop in de game.

Daarna nog eens de Spa 24u race gedaan (1u endurance) waar je 1.5 miljoen credits mee kunt verdienen. Toffe race die overgaat naar nacht en terug dag. Soms regen, soms niet. Ik merk wel dat de Weather Radar bugged is, dus hij toont niet meer wanneer het gaat regenen, en wanneer het zal stoppen. Hopelijk fixen ze dit in een volgende update (25 aug normaal volgende update).

Laatste 2 layouts op Tokyo Expressway:




Image
cron