Re: The SHAREfactory

301
zenmaster wrote: 21 Aug 2022 22:22 Nice man. Laat maar komen die Nürbürgring!
Hier komt ie!



Eerlijk: tijd kan denk ik nog verbeteren. Paar foutjes in de middenste sector.
Heb de TC (Traction Control) wel moeten aanpassen, want zonder TC was het soms gewoon iets teveel van het gladde. Vooral bij het gas geven en op de curbs.

Enjoy!

Nog 3 circuits te doen nu voor 100% circuit experience.
Image

Re: The SHAREfactory

304
Nog 1 circuit te doen voor 100% in circuit experience te behalen, Mount Panorama nog. Ook wel gekend als Bathurst. Leuk circuit, voor morgen waarschijnlijk.

Dit is een run op Alsace, niet zo clean als vorige gouden ronden, maar goed genoeg blijkbaar.

Image

Re: The SHAREfactory

306
Laatste van de circuit experience... ;( Staat op 100% voltooid nu.

Gedaan met behoorlijke credits te verdienen op deze manier.

Ik hoop ten zeerste dat we nog meer circuit experience challenges krijgen van nieuwe tracks in de komende maanden...

Image

Re: The SHAREfactory

308
met0t0 wrote: 04 Sep 2022 12:46 Blijft een leuk circuit :cool:
Moeilijk om in te halen wel door de slechte zichtbaarheid door de hoogteverschillen, al is er in GT gelukkig geen schademodel :lol:
Euh dat laatste is ondertussen wel zo. Al blijf het voorlopig bij schade dat je ziet in je HUD + je auto trekt echt wel alle kanten op. Na 30 sec ofzo is het wel weer normaal. Ze zouden het nog realistischer kunnen maken, als je schade hebt dat je MOET pitten. Maar ja misschien ooit.
Image

Re: The SHAREfactory

309
NTGSruler wrote: 04 Sep 2022 14:05
met0t0 wrote: 04 Sep 2022 12:46 Blijft een leuk circuit :cool:
Moeilijk om in te halen wel door de slechte zichtbaarheid door de hoogteverschillen, al is er in GT gelukkig geen schademodel :lol:
Euh dat laatste is ondertussen wel zo. Al blijf het voorlopig bij schade dat je ziet in je HUD + je auto trekt echt wel alle kanten op. Na 30 sec ofzo is het wel weer normaal. Ze zouden het nog realistischer kunnen maken, als je schade hebt dat je MOET pitten. Maar ja misschien ooit.
Ik heb echt al te lang geen GT meer gespeeld, da's duidelijk :lol:
Dus ze doen geen visuele schade maar de auto stuurt wel anders n.a.v. de beschadiging? Natuurlijk is het ook minder leuk om dan een pitstop te moeten maken in een race die slechts enkele rondes duurt, dus op zich vind ik het dan ook wel leuker als niet iedere fout genadeloos wordt afgestraft.

Re: The SHAREfactory

310
Visuele schade zijn wat pixels die rondvliegen :P

Er gaan héél wat stemmen op om het schademodel te implementeren in GT Sport (online) om de crashers te ontmoedigen. Dus dat je daar dan moet pitten of zelfs moet opgeven vanwege motorpech ofzo.
Image
cron