Re: The SHAREfactory

316
Ik kon de uitgang niet vinden van dat dorp...
Ik werd ook weer helemaal aan begin van gevecht gezet met alle loot die ik al had verzameld dus had misschien een manier geweest om snel loot te farmen, maar... op het moment dat de loot opnieuw hoorde te spawnen kwamen er geen kistjes :(

Image

Re: The SHAREfactory

318
NTGSruler wrote: 02 Oct 2022 14:03 Val jij nu door de map?? :O
Jep... :D
Al mag dat in deze game niet verbazen. Technisch toch wel wat issues, vooral kleine freezes elke paar seconden en online verbinding maken lukt dus alleen (misschien...) in een lokaal netwerk.
Image

Re: The SHAREfactory

320
Het voelt eerder als een PS3 game en dan vooral omdat er heel veel kapot gemaakt kan worden en redelijk wat minions/vijanden tegelijk kunnen zijn. Anders zou het misschien zelfs PS2 zijn :P

Is tot nu toe wel de eerste keer dat ik door de map viel. Het is vooral die hele korte freezes die irritant zijn als je erop begint te letten.
Soms kan geluid ook een kort 'screech'-geluid maken, maar dat is maar een paar keer op een uur ofzo.

Overlord 2 was op PS3 en zo volgens mijn geheugen ziet deze er vergelijkbaar uit. Maar ik heb het niet 1 op 1 vergeleken :D
Image

Re: The SHAREfactory

322
Marty wrote: 02 Oct 2022 20:38 Speel je hem op ps4? Op ps5 had ik niet zoveel last van die freezes. 1 keer in de 10 minuten ofzo.

Ik ben vaak zat door de vloer gezakt in de game
PS4 Pro inderdaad. Het lijkt ook wat te wisselen van level tot level. Dat grind level ga ik heel snel door en dan lijkt hij er meer last van te hebben dan toen ik nog met verhaal bezig was en dus wat langzamer door een level ging. Ondertussen nog een tweede keer door de grond gezakt, filmpje volgt later :q:
Image
cron