Re: The SHAREfactory

137
Geen idee of het forum gifjes aanneemt als afbeelding. Avatar aanpassen kan via User Control Panel (mannetje bovenaan rechts) > Profile > Edit avatar. Zo direct ook geen idee wat de max size is voor avatars. Ben ff druk met Rayman Legends :p
Image

Re: The SHAREfactory

139
Marty wrote:Kan :lol: Check mn afbeelding. -->
Ga wel vanavond of morgen vroeg weer terug naar mn oude avatar

Maar of gifjes nou zo vriendelijk zijn voor je databundel als je op 3g (of hoger zit)?
Schitterend!!! Echt de max!! Ik heb het voor bewegende media!!! Gauw maar eens mezelf gaan verdiepen hoe je dit nu precies maakt!
Image

Re: The SHAREfactory

140
Nice! :cool:
En hoe licht/zwaar het is voor je bundel is afhankelijk van de bestandsgrootte van het gifje... Geen idee of het forum daar nog extra compressie op doet, maar ik denk het niet tenzij je in die avatar editor nog wat zit te klooien.
Degene die Marty nu heeft is 339Kb volgens de browser, dus dat valt best mee voor een avatar! En de kans is groot dat hij standaard door browser nog gecached wordt ook en dus niet elke keer opnieuw wordt opgehaald.
Image

Re: The SHAREfactory

141
NTGSruler wrote:
Marty wrote:Kan :lol: Check mn afbeelding. -->
Ga wel vanavond of morgen vroeg weer terug naar mn oude avatar

Maar of gifjes nou zo vriendelijk zijn voor je databundel als je op 3g (of hoger zit)?
Schitterend!!! Echt de max!! Ik heb het voor bewegende media!!! Gauw maar eens mezelf gaan verdiepen hoe je dit nu precies maakt!
In sharefactory optie "gif maken" (of iets in die trend) kiezen, begin en eindpunt kiezen en klaar :nerd:
Image

Re: The SHAREfactory

150
Het is wel niet met ShareFactory maar wil hem toch even plaatsen
Gameplay van Sparc VR. Bak er niet veel van, misschien was eerst een tutorial wel handig geweest :idea:
En u bent gewaarschuwd. U zult de enige echte Marty in beeld zien :shh:
Image
cron