Re: The SHAREfactory

152
Een paar goals die ik gemaakt heb in de FIFA 18 demo:



Goals maken vanop een grotere afstand voelt veel beter aan in deze FIFA, geen idee of het aan mij ligt. Het kan misschien ook aan de moeilijkheidsgraad liggen. Ik speel altijd op professional, misschien lukken dat soort goals niet meer op de twee hogere moeilijkheidsgraden.

Re: The SHAREfactory

153
met0t0 wrote:Een paar goals die ik gemaakt heb in de FIFA 18 demo:



Goals maken vanop een grotere afstand voelt veel beter aan in deze FIFA, geen idee of het aan mij ligt. Het kan misschien ook aan de moeilijkheidsgraad liggen. Ik speel altijd op professional, misschien lukken dat soort goals niet meer op de twee hogere moeilijkheidsgraden.
Da lukt ma gewoon wa minder frequent maar dat kan dan liggen dat ik meer op uitgespeelde kansen speel die ze gewoon nog moeten intikken

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: The SHAREfactory

158
Leuke clipjes :)
Ligt het nu aan mij of heb ik ergens gemist hoe ik de video's zelf in 1080p kan uploaden? Ik heb nog nooit in ShareFactory gezocht naar een optie voor de beeldkwaliteit en mijn video's komen altijd in maximum 720p op Youtube. Of is het omdat het via PS4 Pro opgenomen is?

Re: The SHAREfactory

159
met0t0 wrote:Leuke clipjes :)
Ligt het nu aan mij of heb ik ergens gemist hoe ik de video's zelf in 1080p kan uploaden? Ik heb nog nooit in ShareFactory gezocht naar een optie voor de beeldkwaliteit en mijn video's komen altijd in maximum 720p op Youtube. Of is het omdat het via PS4 Pro opgenomen is?
Jup 1080p kan alleen met de ps4pro
Image

Re: The SHAREfactory

162
Marty wrote:Zitten wel een paar mooie doelpunten tussen. Dat hakballetje was :cool:
De camera veranderen tijdens herhalingen doe jij dat of doet de game dat? Bedoel dan de 3 standpunten wat ie laat zien
Bedankt :)
Op 4 minuten bedoel je? Ja, dat soort bewegingen doe ik graag als ik toch alleen op doel afga :)
De afwerking bij de own goal op 5:18 vond ik ook fantastisch :p

De cameraveranderingen worden door de game gedaan. Bijna altijd als ik een goal van langere afstand scoor, toont hij het op die manier. Nog niet gevonden hoe ik het manueel kan doen en of dat zelfs kan.
cron