Re: The SHAREfactory

202
Eerste winst in Blackout Bounty Hunter


Blijkbaar heeft het opneemsysteem van de ps4 wat kuren want in de gameplay wat ik direct had opgenomen mis ik om de zoveel tijd 1 of 2 seconde beeld ;( (en dat gebeurt helaas steeds vaker)
Dus deze clip maar even uit de theater mode van Black Ops 4 gevist
Image

Re: The SHAREfactory

204
NTGSruler wrote:Jammer genoeg ben ik niet zo vertrouwd met de Sharefactory :think:

Maar beelden missen zou toch niet mogen?
Dit is zonder gebruik van shareplay. Bij het opnemen zelf gaat het al mis. Dit is het zelfde filmpje:
Image

Re: The SHAREfactory

208
Dat ik een tweede clip gelijktijdig met een eerste clip kan laten spelen. (dacht eerder dat dat alleen voor de camera was) Zoals ik in het filmpje heb gedaan op 1:45. De hoofdclip was niet zo interessant op dat moment dus ipv de clip aan te passen speel ik een ander af in een apart venster. Je kan ook kiezen voor andere plaatsen op het scherm of zelfs side by side te doen
Image

Re: The SHAREfactory

210
Marty wrote:Dat ik een tweede clip gelijktijdig met een eerste clip kan laten spelen. (dacht eerder dat dat alleen voor de camera was) Zoals ik in het filmpje heb gedaan op 1:45. De hoofdclip was niet zo interessant op dat moment dus ipv de clip aan te passen speel ik een ander af in een apart venster. Je kan ook kiezen voor andere plaatsen op het scherm of zelfs side by side te doen
Ahja, geen idee of dat er al in zat :P
Wel handig voor soms 2 naast elkaar, maar 'k denk niet dat ik het snel zou gebruiken.
cron