Re: Screenshots

94
Ik wil even deze screenshot van de GOG Galaxy game launcher voor Windows/Mac/Linux laten zien, want wow wat ziet die tool er mooi uit!

Het vat alle games uit al je game launchers/tools samen in 1 overzicht. Als er een paar steam vrienden online komen dan zie je die ook daar rechts bij de PSN en GOG vrienden staan.

Een nadeel: de PS3 games gooit hij er niet bij, waar toch het grootste deel van mijn games collectie zit!

Image

Re: Screenshots

95
Ik weet niet hoe het achterliggend werkt, maar omdat PlayStation heeft besloten in de store en de app geen PS3 en PSVita games meer weer te geven, denk ik dat GOG deze games nu ook niet meer terugkrijgt in de endpoints die zij gebruiken om gegevens van PlayStation op te vragen.

Maar GOG is hiermee naast steam nog een bewijs dat het prima mogelijk is om veel games in 1 store te hebben en dan bij GOG nog is meerdere platformen/diensten ook.
Hoe moeilijk kan het zijn om die extra filters van PS3/PSVita/PSP gewoon te behouden? De data is er nog steeds want anders zouden de consoles er zelf ook niet meer bij kunnen...
Image

Re: Screenshots

96
In principe zouden ze gewoon mijn trophy lijst kunnen importeren en daarop alle games zoeken.

Volgens mij deed playfire dat vroeger ook zo. Enkel de oude games zonder trophies zag je niet terugkomen.

Re: Screenshots

97
Kolm wrote: Hoe moeilijk kan het zijn om die extra filters van PS3/PSVita/PSP gewoon te behouden? De data is er nog steeds want anders zouden de consoles er zelf ook niet meer bij kunnen...
Inderdaad, vind het ook heel jammer en ergens ook een vreemde keuze om dit niet meer te tonen in de nieuwe store... Ook jammer dat je op PS4 niet meer kan zien wat je vrienden spelen op PS3 of Vita, dat kon vroeger wel dacht ik.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Screenshots

98
FGras wrote:In principe zouden ze gewoon mijn trophy lijst kunnen importeren en daarop alle games zoeken.

Volgens mij deed playfire dat vroeger ook zo. Enkel de oude games zonder trophies zag je niet terugkomen.
Als ik het goed begrijp dan worden de digitale aankoopgegevens van elk platform opgevraagd. De trophylist zou een alternatief zijn maar deze is eigenlijk beperkt tot de games die je effectief gespeeld hebt. Dus games die je gekocht hebt maar niet gespeeld hebt, ontbreken. Daarnaast kunnen er ook games tussen staan die je geleend hebt maar niet meer tot je beschikking hebt. Er gaan dan ook games die je fysiek hebt/had in de lijst staan en niet enkel wat je digitaal hebt gekocht, al is dat voor de meesten geen probleem denk ik.

Playfire... waar is den tijd :lol:
dividedx11 wrote:
Kolm wrote: Hoe moeilijk kan het zijn om die extra filters van PS3/PSVita/PSP gewoon te behouden? De data is er nog steeds want anders zouden de consoles er zelf ook niet meer bij kunnen...
Inderdaad, vind het ook heel jammer en ergens ook een vreemde keuze om dit niet meer te tonen in de nieuwe store... Ook jammer dat je op PS4 niet meer kan zien wat je vrienden spelen op PS3 of Vita, dat kon vroeger wel dacht ik.
Dat zag je vroeger ook op PS4. Het is was wel een beetje anders want het stond niet meteen in de vriendenlijst waar het nu staat, daar wordt het nu zelfs getoond als die persoon de console aan heeft staan en geen game aan het spelen is.
Vroeger kon je het alleen zien als de persoon effectief een game aan het spelen was en je vervolgens doorklikte naar het profiel. Dan stond daar op het profiel wel een icoontje voor de game om aan te geven op welk platform die persoon de game aan het spelen was.
Edit: Iemand die op PS3 een game aan het spelen is en online is, wordt op de PS4 zelfs helemaal niet meer als online getoond nu...

Ik mis op dit moment ook weer de wishlist in de store... er zijn sales en ik zou willen weten of er iets in mijn wishlist in de sale staat. Misschien dat ik ergens vandaag de moed vind om ze een voor een op te zoeken of door de hele sales te bladeren... :(

Gelukkig hebben ze ondertussen alweer een tijdje de titel van het item ook als tekst erbij staan zodat je het niet meer uit de afbeelding moet afleiden.
Image
cron