Screenshots

1
ale voila men eerste keer ooit dak een topic maak op een forum en dat is er eentje om je tofste gamescreenshots te plaatsen
dying light troepke zombies gekilled aan de trapjes xd
Image
knack poseert voor duckie in livestream xd
Image
gta V online kerstspecial :p sneeuwballetjes gooien xd
Image
(btw kheb deze genomen met men smartphone omdat men ps4 ambetant doet voor up te loaden xd)
Image

Re: Screenshots

2
Leuk topic :)
Ik neem zo ongelofelijk veel screenshots, dus ik zal binnenkort eens een selectie maken om hier te posten :)

Om te beginnen alvast deze die ik gemaakt heb met de foto-modus in The Last of Us Remastered. Prachtige vlammen :p
Image

Re: Screenshots

4
gamerke1992 wrote:Echt een leuk idee. Ik ga deze week eens kijken of ik screenshots heb. En anders ga ik er vanaf nu zeker maken :p
Ik maak er gewoon veel te veel, waardoor ik nooit goed weet welke hier te plaatsen :p
Morgen ga ik eens door mijn inFAMOUS: Second Son en inFAMOUS: First Light-screenshots gaan en de mooiste hier plaatsen.

Re: Screenshots

5
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Echt een leuk idee. Ik ga deze week eens kijken of ik screenshots heb. En anders ga ik er vanaf nu zeker maken :p
Ik maak er gewoon veel te veel, waardoor ik nooit goed weet welke hier te plaatsen :p
Morgen ga ik eens door mijn inFAMOUS: Second Son en inFAMOUS: First Light-screenshots gaan en de mooiste hier plaatsen.
Kheb nog een paar glitch screenshots liggen ook :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Screenshots

11
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Die photomode zou toch in veel meer games moeten zitten :D
Inderdaad, maar ik verlies er ook zoveel tijd mee :p
En ik dan :p Maar de meeste sla ik niet op. Bv in een game als infamous is het nogal eentonige fotos om op te slaan maar wel weer leuk om te doen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Screenshots

14
Toon8 wrote:@Metoto

Die van de carrousel vind ik echt zeer mooi
Dat is ook een van mijn favorieten :)
Er zijn in The Last of Us wel heel veel effecten om de foto's te maken, dus sommige zijn iets te grauw of donker uitgedraaid, jammer genoeg.

Re: Screenshots

15
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:@Metoto

Die van de carrousel vind ik echt zeer mooi
Dat is ook een van mijn favorieten :)
Er zijn in The Last of Us wel heel veel effecten om de foto's te maken, dus sommige zijn iets te grauw of donker uitgedraaid, jammer genoeg.
Kzal het ook eens moeten uitproberen nu ik het spel aan het spelen ben en ik zal uitkijken naar die carrousel :cool:
Image
cron