Re: Screenshots

31
met0t0 wrote:
minermb wrote:Hoe uploaden jullie je screenshots eigenlijk?
Ik haal ze met een USB-stick van mijn PS4, zet ze op computer, upload ze op Tinypic.com en dan post ik ze hier ;)
Eigenlijk dak daar nog nie aan gedacht heb. Ik kan nie uploaden ma wel nog screenshots pakken xd
Image

Re: Screenshots

36
Binnenkort staat het hier vol met screenshots van ps4 trophies :D
Ik heb gezien dat sinds de nieuwe update er een screenshot wordt genomen als je een trophy haalt, lijkt me redelijk nutteloos. Wel nog niet gekeken of je het kan uitschakelen.
Image

Re: Screenshots

37
M-power wrote:Binnenkort staat het hier vol met screenshots van ps4 trophies :D
Ik heb gezien dat sinds de nieuwe update er een screenshot wordt genomen als je een trophy haalt, lijkt me redelijk nutteloos. Wel nog niet gekeken of je het kan uitschakelen.
Ik heb het ook gemerkt :p Ksnap het nut er ook niet echt van.
Image

Re: Screenshots

40
dividedx11 wrote:Lijkt me nog wel eens plezant, maar niet voor alle trophs.
Inderdaad. Ik hoop dat het ingesteld zal kunnen worden, dan zet ik het alleen maar voor gouden en platinum trophies.

Re: Screenshots

44
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
EvilClown wrote:Het is idd bloodborne
nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ook :p
haha tis omda evilsmeagol beire goe smeagol kan nadoen dakem evilsmeagol noem we. :)
ik hou het op zombiegeluiden é evilsmeagol :) (dying light ging er soms wat over in onze sessies samen met klosjaar xd)
Image

Re: Screenshots

45
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote: nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ook :p
haha tis omda evilsmeagol beire goe smeagol kan nadoen dakem evilsmeagol noem we. :)
ik hou het op zombiegeluiden é evilsmeagol :) (dying light ging er soms wat over in onze sessies samen met klosjaar xd)
Aha, nog iemand die die goed kan nadoen :P . Maar bij mij is het niet alleen smeagol maar ook Bane, Christopher Walken en nog vele anderen :lol:
Image
cron