Hulp met PSN account

1
Hey, sommigen kennen mij misschien nog. Ik zat 5 jaar geleden nog op het Pure forum. Ik wil graag mijn account weer gebruiken, maar ben mijn wachtwoord en email vergeten. Op de website vind ik alleen standaard help vragen, geen nummer van de klantendienst ofzo. Iemand hier die dit kent?

Grts,

Stephen
Image

Re: Hulp met PSN account

2
Als je ook het email adres niet meer weet, wordt het moeilijker. Ik weet dat je via US support kan chatten met Sony en dat ze via vragen je identiteit bevestigen. Vermoedelijk bestaat dat ook voor de Nederlandse community?

Kan momenteel wel niets deftig opzoeken wegens op gsm :p
Zal er straks op terug komen.

Trouwens; welkom terug! :)
Image

Re: Hulp met PSN account

9
Is in behandeling :cool: Nog eens bedankt shampi.
Had gisterenavond mail gestuurd en daarnet gebeld. Ik wacht op een mail van hen en moet daarop antwoorden met een scan van mijn ID kaart. Moest aan de telefoon gokken welk emailadres ik toen heb gebruikt.. :P Dus... hopelijk straks weer online.

Tip van de mens aan de telefoon: nadat je antwoordt op hun mail zelf na een half uurtje terugbellen, dan wordt het onmiddelijk aan de telefoon behandeld. Anders kan het meerdere dagen duren.
Image

Re: Hulp met PSN account

10
bawzmayne wrote:Is in behandeling :cool: Nog eens bedankt shampi.
Had gisterenavond mail gestuurd en daarnet gebeld. Ik wacht op een mail van hen en moet daarop antwoorden met een scan van mijn ID kaart. Moest aan de telefoon gokken welk emailadres ik toen heb gebruikt.. :P Dus... hopelijk straks weer online.

Tip van de mens aan de telefoon: nadat je antwoordt op hun mail zelf na een half uurtje terugbellen, dan wordt het onmiddelijk aan de telefoon behandeld. Anders kan het meerdere dagen duren.
You're welcome ;)

Zo zie je maar.

PxTR on the scene ASAP! :D
Image

Re: Hulp met PSN account

12
bawzmayne wrote:Niks meer gehoord :angry:
Hopelijk morgen iets dan...
Blijven zagen en dreigen.
Uiteindelijk zullen ze wel helpen ;)

En ook beetje geduld uitoefenen. Of een nieuwe account aanmaken in slechtste geval.
Ben je wel downloaded games en trophies kwijt :/
Image