Welke PS Plus game moet Elexus volgens jou spelen?

Poll ended at 08 Dec 2016 21:12 You may select 1 option

Stories: The Path of Destinies
Total votes: 2 (13%)
Invisible, Inc.
Total votes: 7 (44%)
Hyper Void (No votes)
Tiny Troopers Join Ops (No votes)
Color Guardians (No votes)
VVVVVV
Total votes: 7 (44%)
Total votes: 16

Re: PS Plus met Elexus - December

17
Maxidomino wrote:
paveman wrote:
Elexus wrote:Lol, het blijft een spannende tweestrijd blijkbaar. :p
Echt he. Elke keer als ik kijk weer... 3/3, 4/4, nu 6/6...
Image

En dan die ene, zielige stem voor de leukste game van het stel Stories... :D
Hahaha, that's me. Als er games zijn met verschillende eindes of scenario's pak ik die altijd, maar ik zal hier de knoop eens doorhakken dan.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Even mezelf citeren, cuz I can!

Oops, dacht dat ik mijn vote kon aanpassen, blijkbaar gaat dat toch niet. Ga dan in gedachten voor die Invisible Inc. game kiezen en hopen dat het die wordt. Ziet er mij tof uit en ben benieuwd naar uw mening. :P
Image

Re: PS Plus met Elexus - December

28
Elexus wrote:Jamaja azo niet hé. Op een andere maand zou ik het MISSCHIEN nog overwegen om ze alletwee te doen, but with exams coming up, that's a no go. Als jullie er niet uit geraken, dan ga ik daar van profiteren ja. :smug:
Neenee
de community kiest!
En als de community 2 games wilt zal Elexusius moeten luisteren naar de community.
Elexusania heeft zelf de regels opgesteld!
Image

Re: PS Plus met Elexus - December

29
ShAmPi wrote:
Elexus wrote:Jamaja azo niet hé. Op een andere maand zou ik het MISSCHIEN nog overwegen om ze alletwee te doen, but with exams coming up, that's a no go. Als jullie er niet uit geraken, dan ga ik daar van profiteren ja. :smug:
Neenee
de community kiest!
En als de community 2 games wilt zal Elexusius moeten luisteren naar de community.
Elexusania heeft zelf de regels opgesteld!
Awel, dan gaat Elexusionanais in staking, neh!
Image

Re: PS Plus met Elexus - December

30
Elexus wrote:
ShAmPi wrote:
Elexus wrote:Jamaja azo niet hé. Op een andere maand zou ik het MISSCHIEN nog overwegen om ze alletwee te doen, but with exams coming up, that's a no go. Als jullie er niet uit geraken, dan ga ik daar van profiteren ja. :smug:
Neenee
de community kiest!
En als de community 2 games wilt zal Elexusius moeten luisteren naar de community.
Elexusania heeft zelf de regels opgesteld!
Awel, dan gaat Elexusionanais in staking, neh!
Dan zal elexusiusywoozy volgende maand 3 games moeten doen. :D
Image