Welke PS Plus game moet Elexus volgens jou spelen?

Poll ended at 06 Apr 2017 13:01 You may select 1 option

Drawn to Death
Total votes: 8 (62%)
Lovers in a Dangerous Spacetime
Total votes: 1 (8%)
Invizimals: The Lost Kingdom
Total votes: 2 (15%)
Alien Rage
Total votes: 1 (8%)
10 Second Ninja X (No votes)
Curses ‘n Chaos
Total votes: 1 (8%)
Total votes: 13

PS Plus met Elexus - April

1
Image
Recap:

Wat houdt dit nu precies in? Zoals jullie goed weten, krijgen PS Plus-gebruikers elke maand nieuwe games voorgeschoteld en de line-up bevat steeds een mooie variatie aan games. Wel, jullie krijgen nu de kans om te stemmen op een game uit de maandelijkse collectie die ik dan zal proberen uitspelen! Aangezien er soms wel eens wat, euhm, ‘mindere’ titels worden uitgedeeld aan de PS Plusleden, is dit jullie kans om me te laten vloeken, wenen en ragen op een game naar keuze!

Na het spel uitvoerig te hebben getest, schrijf ik elke maand een verslag over mijn ervaringen, natuurlijk vergezeld van enkele leuke screenshots en/of filmpjes. Zo kunnen jullie meteen de (waarschijnlijk soms wrede) gevolgen van jullie keuze aanschouwen. :evil:

PS: Indien jullie de andere communityleden absoluut willen overtuigen om voor een bepaalde game te stemmen, is dit de perfecte plaats! ;)
Image

Re: PS Plus met Elexus - April

6
Elexus wrote:Ik denk dat het Drawn to Death gaat worden zo op't eerste gezicht (oef want die wou ik het liefst :relief: ). Allez, ja nu niet allemaal massaal gaan stemmen voor iets anders hé. :smug:
Wees daar maar niet zo zeker van, Curses ‘n Chaos kan hem nog makkelijk inhalen :idea: :P
Image

Re: PS Plus met Elexus - April

8
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Ik denk dat het Drawn to Death gaat worden zo op't eerste gezicht (oef want die wou ik het liefst :relief: ). Allez, ja nu niet allemaal massaal gaan stemmen voor iets anders hé. :smug:
Mag ik mijn stem nog aanpassen? Mwuahaha :p
Neen dat mag niet! :O
Image

Re: PS Plus met Elexus - April

12
Even een dienstmededeling alweer: gezien de aankomende examens en mijn thesis verdediging ga ik de column weer ff on hold zetten. ''t Is een beetje een druk jaar en naast de review games kom ik vaak niet echt meer toe aan de PS Plus games. :)

Drawn to Death komt binnenkort op de blog te staan.
Image
cron