Re: Trophy Leaderboards II

301
Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

302
Kolm wrote:Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten :D
Wat 95 zoveel? Is al die DLC ook toegevoegd bij de remaster? Heb de lijst nog niet bekeken. Jammer maar 1 plat ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards II

303
Kolm wrote:Op PSNP hebben ze ergens topics met events van het type 'Kill your completion'... Wel, Burnout starten dat 95 trophies heeft, zorgt voor een drop van 0.42% en dan had ik al 14 trophies gehaald voor ik PSNP ging updaten :D
Hahaha! Wel grappige events eigenlijk! :lol:
@Roy: ja die zitten er allemaal bij
Image

Re: Trophy Leaderboards II

304
Uiteindelijk gisteren 34 trophies gehaald en daardoor is het gat nog maar 0.29% met mijn originele completion :P

@Roy: De lijst is bijna exact hetzelfde als de originele lijst. Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack). Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

305
Kolm wrote:Uiteindelijk gisteren 34 trophies gehaald en daardoor is het gat nog maar 0.29% met mijn originele completion :P

@Roy: De lijst is bijna exact hetzelfde als de originele lijst. Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack). Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
Toch redelijk wat minder punten. Kan mij niet inbeelden dat die 3 trophies van toen dit verschil maakten.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

306
NTGSruler wrote:Toch redelijk wat minder punten. Kan mij niet inbeelden dat die 3 trophies van toen dit verschil maakten.
Klopt, die waren allemaal brons.
Grootste verschil dat ik zie zijn al de DLC trophies die nu allemaal brons zijn, dat is dan 18 zilver en 1 goud die nu brons zijn. Ik zag in de main game ook wel 1 trophy die van brons naar zilver ging. Heb de main game niet verder vergeleken.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

307
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 3 april j.l.

Volgens mij hebben we waanzinnig nieuws, ShAmPi heeft een platinum gehaald maar wil niet dat wij dat zien. Hij heeft namelijk zijn trophy’s op privé gezet! :1bier:

Is er in de afgelopen tijd verder nog iets gebeurd? Nou, ik geloof van wel. Er zijn 5 mensen een level gestegen: coolgamer, Elexus, Kolm, Marty en RoyVdW. Geen veranderingen bij de medals deze maand.
Kolm steeg maar liefst bijna een heel level met 94%! Ik wil niet weten hoeveel uren daar in zijn gaan zitten.
O ja, en Sora is ook weer gaan gamen, hihi!

Er zijn negenentwintig (29!) platinums gescoord! Voor een maand is dat erg veel. Een aantal mensen heeft dan ook alles op alles gezet om de positie te verbeteren of te behouden. :)
Wat dachten jullie van Marty en Roy die elk 5 platinums gescoord hebben! Toch staan ze in de schaduw van Kolm die deze maand maar liefst 7 platinums scoorde!

Deze reuzen worden gevolgd door coolgamer, fsterchele23, paveman met elk 2 platinums, op de hielen gezeten door billie91, Elexus, met0t0, NTGSruler, Sanity penguin en Sora_Lizard met ieder 1 platinum.

Ha, dat was weer een flinke lijst. Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
coolgamer, Elexus, Kolm, Marty en RoyVdW stijgen een level.
Minermb en Rushifel gaan ShAmPi voorbij in de rangschikking. Dit is voornamelijk te wijten aan het feit dat onze Shamp alles op privé geze heeft want met een platinum erbij zou hij best kunnen stijgen. ;)

Platinums:
Geen verschuivingen.

Completion:
Waar blijft die vetleren medal? :D
Geen verschuivingen hier. Wel valt op dat Kolm eindelijk boven de 84% zit en dan gaat ineens NTGSruler naar meer dan 85%! Hulde voor beiden want op dat niveau een procent stijgen is hard werken.

Rarity:
Hier zijn wel wat verschuivingen, Sora gaat krap aan Sanity voorbij en fsterchele en Stany streven Roy voorbij. Het zit hem in de details maar toch!

Zo, dat is ook weer gebeurd. Ik zal mijn best doen om de volgende update min of meer tijdig op het eind van de maand te doen. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

309
Thanx! Ni No Kuni is leuk hoewel ik nog niet alles begrijp. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

311
Ah bah, ik had gehoopt 8 platinums te halen voor deze update :angry: :q:
Maar helaas was ik gisteren te ziek/moe om Far Cry 5 af te werken en vandaag gaat het hem ook niet worden.

@NTGSruler: Het voelt toch een beetje oneerlijke concurrentie... Ondertussen heb ik 1,5-2 bronzen trophies nodig om 0,01% completion erbij te krijgen :nerd:
Het enige voordeel is, dat een nieuwe game starten, mijn completion wat minder veel laat zakken. Bij starten van Far Cry 5 zakte mijn completion 0.30-0.35% :p
Image

Re: Trophy Leaderboards II

312
Kolm wrote:Ah bah, ik had gehoopt 8 platinums te halen voor deze update :angry: :q:
Maar helaas was ik gisteren te ziek/moe om Far Cry 5 af te werken en vandaag gaat het hem ook niet worden.

@NTGSruler: Het voelt toch een beetje oneerlijke concurrentie... Ondertussen heb ik 1,5-2 bronzen trophies nodig om 0,01% completion erbij te krijgen :nerd:
Het enige voordeel is, dat een nieuwe game starten, mijn completion wat minder veel laat zakken. Bij starten van Far Cry 5 zakte mijn completion 0.30-0.35% :p
Da's dan inderdaad jouw voordeel :P Nu ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt bezig ben met de completion. Ben wel nog tijdje zoet met Gran Turismo.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

313
Bedankt voor de update :cool:
Ik ben er niet op achteruitgegaan, dus da's al goed nieuws :P
Qua rarity blijft het spannend, heel dicht bij Kolm ;)

Re: Trophy Leaderboards II

314
met0t0 wrote:Bedankt voor de update :cool:
Ik ben er niet op achteruitgegaan, dus da's al goed nieuws :P
Qua rarity blijft het spannend, heel dicht bij Kolm ;)
Kans is groot dat je me voorbij gaat... Ben nu met batman van telltale bezig en daarna minecraft van telltale.
Ik had ook nog iets vreemds voor... Ik moest enkel nog 3 arcade trophies + platinum in FC 5 en die hadden allemaal een rarity van minder dan 20%. Toch ging na updaten mijn rarity een beetje omhoog terwijl die eigenlijk een tikje omlaag of gelijk had moeten blijven.
Dus ergens is er in mijn lijst iets aangepast van rarity, maar geen idee wat...
Image
cron