Re: Trophy Leaderboards II

347
I know... working on it. Maar gaat simpelweg totaal niet snel. :( Er staat gewoon nog een hoop 'rommel' tussen op 1% of iets in die regio. Vooral veel PS+ games die ik net een paar minuten geprobeerd heb en zo.
Nou ja: eerst maar op naar de 70%!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

348
ShAmPi wrote:
Sora_Lizard wrote: Volgens mij hebben we waanzinnig nieuws, ShAmPi heeft een platinum gehaald maar wil niet dat wij dat zien. Hij heeft namelijk zijn trophy’s op privé gezet! :1 bier:
Say whooooooooooooooooooot? : p

Aangepast ; )
Blijkbaar heb je een hele tijd dit topic gemeden! ;)
WB!
paveman wrote:Welcome back ShAmPi :P

:jip: <42% bij rarity nu :lol:
Ben nu bezig met Life is strange, before the storm en mijn rarity springt met grote sprongen achteruit (omhoog dus). :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

349
Haha, wat een spannende strijd qua rarity ;)
Ik denk dat ik er snel op achteruit zal gaan binnenkort, want 'k ben bijna klaar met Far Cry 4 en ga dan naar games met minder zeldzame trophies :q:

Re: Trophy Leaderboards II

350
paveman wrote:Welcome back ShAmPi :P

:jip: <42% bij rarity nu :lol:
Gaat snel blijkbaar. Ik sta er nu alweer boven...
Aangezien Steins;Gate sowieso lage (of is het juist hoge?) rarity heeft, zal ik er voorlopig ook wel even boven blijven...
Image

Re: Trophy Leaderboards II

351
paveman wrote:I know... working on it. Maar gaat simpelweg totaal niet snel. :( Er staat gewoon nog een hoop 'rommel' tussen op 1% of iets in die regio. Vooral veel PS+ games die ik net een paar minuten geprobeerd heb en zo.
Nou ja: eerst maar op naar de 70%!
Ach, je komt er vanzelf. Ik heb niet eens 50%. :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

352
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Hehe weer leuke update. Ik blijf voorlopig hangen bij Gran Turismo en daar heb ik eigenlijk geen spijt van. De game heeft een magische aantrekkingskracht.. :D
Ik was net ff in je lijst aan het kijken en blijkbaar heb je 2 keer na elkaar de platinum 'Kingpin' gehaald :lol:
Zelfs de beschrijving komt grotendeels overeen :p

https://psnprofiles.com/NTGSruler/log?type=platinum
Echt schitterend dit!! :lol: :lol: Had ik eventjes gemist!!

Vice City draagt dan toch mijn voorkeur!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

353
Lieve vrienden,

Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.

Gtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

354
Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,

Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.

Gtz, Sora
Sora er zijn belangrijkere dingen dan een overzicht geven over trophies. Je pensioen regelen is super belangrijk en gaat nu voor. Die update komt er wel weer!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

356
fsterchele23 wrote:Kunnen ondertussen nog beetje trophyhunten ondertussen. Kben goe bezig me far cry 3 en bijna level 31 :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Nog niet goed wakker Sterchele? :P We zullen ondertussen nog wat trophy hunten ondertussen. ;)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

357
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:Kunnen ondertussen nog beetje trophyhunten ondertussen. Kben goe bezig me far cry 3 en bijna level 31 :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Nog niet goed wakker Sterchele?
Image
We zullen ondertussen nog wat trophy hunten ondertussen. ;)
Het is de bedoeling dak wakker ben als ik gedaan ben met werken xd zodak goe kun doorgamen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards II

358
Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,

Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.

Gtz, Sora
Lekker rustig aan doen, zo'n overzicht is niet belangrijk. Als je eenmaal met pensioen bent verwachten we elke dag een update van de lijsten. :lol: :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

359
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,

Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.

Gtz, Sora
Lekker rustig aan doen, zo'n overzicht is niet belangrijk. Als je eenmaal met pensioen bent verwachten we elke dag een update van de lijsten. :lol: :D
:eek:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu