Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

35
RoyVdW wrote:En ik? :p Heb de keuze uit Teslagrad, Gone to the Rapture, AC Liberation, Until Dawn, Mordor of Unity :love: Gaze allemaal nog platten :nerd: TftB en GoT doe ik tussendoor. Dan heb ik er 60 :party:
Teslagrad en Gone to the rapture zijn praktisch onmogelijk zonder guide. Teslagrad vond ik ook best lastige stukken hebben maar gelukkig hoef je de game net niet volledig uit te spelen voor de platinum. AC Liberation is makkelijk en kort, Unity is ook makkelijk maar wel een stuk langer.

Mijn voorstel voor de volgorde: Teslagrad, AC Liberation, Gone to the Rapture, Unity en dan de andere 2. Heb je toch niet al teveel AC na elkaar en heb je ook afwisseling tussen games met guide en (grotendeels) zonder guide.

Zelf begonnen aan Mini Ninja's maar daarna weet ik het nog niet.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

36
Until Dawn moet ik nog kopen, Rapture kan ik direct aanschaffen heb nog net genoeg in portemonnee en Mordor duurt te lang zal eerst een korte game spelen die ik al heb. Ik kies toch zelf en maakt niet uit de volgorde ik probeer van slecht naar goed te spelen dus eerst Tesla mss dan AC :lol:

En ja Kolm die volgorde wou ik net hetzelfde pakken :D
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

37
RoyVdW wrote:Until Dawn moet ik nog kopen, Rapture kan ik direct aanschaffen heb nog net genoeg in portemonnee en Mordor duurt te lang zal eerst een korte game spelen die ik al heb. Ik kies toch zelf en maakt niet uit de volgorde ik probeer van slecht naar goed te spelen dus eerst Tesla mss dan AC :lol:

En ja Kolm die volgorde wou ik net hetzelfde pakken :D
Je bent duidelijk een ervaren rot aan het worden :P
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

38
Ik zoek alles op vantevoren op de officiële trophy difficulty website :p Dus ik weet de speelduur en moeilijkheid en gebruik van guides vanbuiten :smug:
Klein beetje een obsessie maar kan me geen wereld zonder trofeetjes voorstellen oftewel sappige plats :lol:
Ja die reactie had ik geschreven vooraleer ik uw post las snel geedit die zin over dezelfde gedachte. Mini Ninjes is ook niet moeilijk heb daar ook nog over nagedacht maar had demo paar eer gespeeld en vond de anime stijl niet zo wauw wat kinderachtig/onnozel.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

43
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:Zou iemand mij is kunnen vertellen welke platinum ik moet behalen? Ik heb er nog veel te veel en ik kan niet kiezen
Je hebt er inderdaad veel om uit te kiezen, zeg...!! Ik zou zeggen Guacamelee! (topper!) of als je het niet helemaal top vond Borderlands (2)! Leuke, niet al te moeilijke plats.
Ik zal is een keer kijken naar Borderlands 2. Die ben ik nu aant herspelen op de ps4
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

45
Gamefreak wrote:wie o wie wil de plat van Giana Sisters eens proberen te halen ? zeggen dat deze schavuit in hetzelfde rijtje past als Dark Souls is erover maarrrr het is een verdomde harde klant op het einde, dat verzeker ik jullie :idea:
Geen enkele versie van Giana Sisters heeft toch een platinum trophy?

In jouw geval zou ik gaan voor Modern Warfare 3. Daar heb je nog maar 2 bespottelijk makkelijke trophies van nodig voor je je plat hebt. Infamous 2 of Resistance 3 zijn stuk voor stuk ook leuke en eenvoudige platinum trophies.
Image