Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

46
Hybris wrote:
Gamefreak wrote:wie o wie wil de plat van Giana Sisters eens proberen te halen ? zeggen dat deze schavuit in hetzelfde rijtje past als Dark Souls is erover maarrrr het is een verdomde harde klant op het einde, dat verzeker ik jullie :idea:
Geen enkele versie van Giana Sisters heeft toch een platinum trophy?

In jouw geval zou ik gaan voor Modern Warfare 3. Daar heb je nog maar 2 bespottelijk makkelijke trophies van nodig voor je je plat hebt. Infamous 2 of Resistance 3 zijn stuk voor stuk ook leuke en eenvoudige platinum trophies.
Ik heb ondertussen die platinum gehaald van mw3 maar ik moet mijn trophies nog is synchroniseren ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

47
De servers van Resistance 3 zijn wel gesloten ondertussen geloof ik. Maar ik denk dat je die 2 co-op trophies ook in offline co-op kan halen met twee controllers.

In god of war moet je ook maar 1 trophy meer. Mits wat opzoekwerk voor een paar challenges zou het wel moeten lukken. Enige stomme is dat je deze in 1 sessie moet doen. In de andere kon het over meerdere geloof ik.

En AC4 is een kwestie van doorzetten, gewoon af en toe wat wolfpack games in je eentje doen en je ziet die levels zo omhoog schieten. Eens je alle abilities unlockt hebt (nog niet gekocht) de copy ability kopen en paar games in public spelen tot je redelijk wat van die abilities hebt kunnen overnemen van anderen (lijstje bijhouden). Daarna de rest kopen en in wolfpack gebruiken. Er is maar 1 ability die je niet in wolfpack kan gebruiken als ik het me goed herinner. Ben er zelf voor de tweede keer mee bezig maar dan op PS3. Gewoon af en toe een paar games spelen.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

49
Kolm wrote:De servers van Resistance 3 zijn wel gesloten ondertussen geloof ik. Maar ik denk dat je die 2 co-op trophies ook in offline co-op kan halen met twee controllers.

In god of war moet je ook maar 1 trophy meer. Mits wat opzoekwerk voor een paar challenges zou het wel moeten lukken. Enige stomme is dat je deze in 1 sessie moet doen. In de andere kon het over meerdere geloof ik.

En AC4 is een kwestie van doorzetten, gewoon af en toe wat wolfpack games in je eentje doen en je ziet die levels zo omhoog schieten. Eens je alle abilities unlockt hebt (nog niet gekocht) de copy ability kopen en paar games in public spelen tot je redelijk wat van die abilities hebt kunnen overnemen van anderen (lijstje bijhouden). Daarna de rest kopen en in wolfpack gebruiken. Er is maar 1 ability die je niet in wolfpack kan gebruiken als ik het me goed herinner. Ben er zelf voor de tweede keer mee bezig maar dan op PS3. Gewoon af en toe een paar games spelen.
God Of War... Ik was bij de allerlaatste challenge geraakt. Ik had 3 uur gespeeld en het wou gewoon niet werken. Misschien ga ik dan binnenkort wel is AC4 verder doen
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

50
paveman wrote:Haha! Er is weinig dat jij nog niet afgerond hebt Kolm... Maarreh... waarom Resident Evil 5 niet nog eens oppakken voor de laatste paar, redelijk makkelijke trophies?
Voor de platinum moet ik nog in alle levels een S-rank halen en een hoop collectibles dus zo snel is die er nog niet. Maar ik heb wel die rocket launcher die je krijgt om de game onder 3 of 5u uit te spelen. Dat maakt het al een stuk makkelijker maar toch nog best tijdrovend. Oorspronkelijk was ik die samen met iemand anders aan het doen maar daar is wat tussengekomen (sommige mensen zijn echt vreemd).
Mr.Wolf wrote: God Of War... Ik was bij de allerlaatste challenge geraakt. Ik had 3 uur gespeeld en het wou gewoon niet werken. Misschien ga ik dan binnenkort wel is AC4 verder doen
Gewoon nog is voor gaan :p
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

55
paveman wrote:Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen...! :D
Al kom ik dan nu gelijk weer bij Kolm uit... :think: Als je nog eens hulp nodig hebt met de RE5 plat wil ik je best helpen btw. Vind t nog altijd een zalige game die ik nodig nog weer eens op moet gaan pakken. Heb zelfs de DLC nog ongespeeld liggen...
Grappig, had 2-3 weken terug nog iemand die de game wel eens wilde doen. :P Aan de DLC ben ik ook nog niet toegekomen. Maar eerst staat dead rising 2 co-op op de planning... Vraag is alleen wanneer :s

@NTGSruler: Gran turismo 5 :p
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

60
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Der is nog maar 1 trophy over, hoe moeilijk kan die zijn :P
Goud halen met de Redbull op Suzuka en Nurburgring MET CONTROLLER? Héél moeilijk.
Kweet, maar ge zit zo dichtbij, komaan
Haha, ik heb UREN versleten aan die game en had besloten er niet meer op terug te komen. Ik zou moeten zien, want ik ben vandaag naar GM geweest met games die ik kwijt wou. Geen idee als ik dus GT5 nog heb. Had er eigenlijk vrede mee genomen....
Image