Welke platinum moet de persoon boven je halen?

1
Op PSNprofiles is er zo een topic 'Wat is de volgende platinum die de persoon boven jou kan behalen'. Kunnen we dat hier ook niet es doen? Een eigen topic is misschien ook niet nodig, wat denken jullie?

Als iemand eens niet weet voor welke game hij moet gaan, vraag het dan gerust hier :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

2
Eerst en vooral is het al een redelijk oud topic, maar ik wil er nu toch eens op reageren, mss komt het dan wel van de grond :P Maar ik kan dus blijkbaar niet klikken op je trophycard van PsnProfiles zodat ik op je pagina terecht kom en kan zien welke games en platinums je kan halen. Dus neemt volledig het doel van dit topic weg. Geen idee hoe dit komt, vroeger op Pure kon dit wel? Mss eens bekijken of dit hier ook mogelijk is? Vind het wel leuk eens te snuffelen op andermans trophies.

Heb dus de moeite gedaan om je zelf dan maar op te zoeken op PsnProfiles en je hebt héél wat games die mooie platinums zouden opleveren. De volledige Uncharted reeks bijvoorbeeld including Golden Abyss op de Vita, of Gran Turismo 6, altijd een favoriet van mij geweest. Maar om het je makkelijk te maken zou ik zeggen Playstation All Stars Battle Royale omdat die game op 95% staat. Succes! Hopelijk krijg je er beetje motivatie door! En komt dit topic populair.

edit: als ik nu met mijn muis over mijn eigen trophycard hoover krijg ik wel het handje (muisicoon) om mij door te klikken naar de website. Alleen bij jou niet Dividedx11? Geen idee als het bij andere members hier ook zo is.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

3
NTGSruler wrote: edit: als ik nu met mijn muis over mijn eigen trophycard hoover krijg ik wel het handje (muisicoon) om mij door te klikken naar de website. Alleen bij jou niet Dividedx11? Geen idee als het bij andere members hier ook zo is.
Waarschijnlijk gewoon de link niet juist aangemaakt.

Mooi completion percentage trouwens.
De games boven de 90% zijn te voor de hand liggend, dus zou ik zeggen ga eens voor FIFA 13 voor die servers offline gaan.

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

4
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote: edit: als ik nu met mijn muis over mijn eigen trophycard hoover krijg ik wel het handje (muisicoon) om mij door te klikken naar de website. Alleen bij jou niet Dividedx11? Geen idee als het bij andere members hier ook zo is.
Waarschijnlijk gewoon de link niet juist aangemaakt.

Mooi completion percentage trouwens.
De games boven de 90% zijn te voor de hand liggend, dus zou ik zeggen ga eens voor FIFA 13 voor die servers offline gaan.
Dan moet Dividedx11 die link maar eens opnieuw instellen mss.

Mhm mooie uitdaging die je daar geeft door FIFA 13 te zeggen. Het probleem bij die game is de Filling Cabinets trophy waarbij je een cup moet winnen in seasons online. Dus 4 matchen na elkaar winnen wat voor mij voorlopig praktisch onmogelijk is. Toen althans. En er is ook de In Form trophy waarbij je in FUT een speler van de week in je FUT pakket aantreft. Je moet die trophy maar eens opzoeken maar is blijkbaar enorm luck based.

Voor jou:
Definitely Far Cry 4 aangezien je Far Cry 3 wel platinum hebt. Maar om een uitdaging te geven: Waarom niet Dead Nation op PS3? Niet toevallig heb ik die game ook nog staan en is het mogelijk co-op te spelen.... ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

6
Marty wrote:@NTGSRuler

Van jouw 57 platinums heb ik er 42 niet :p
Terwijl ik wel de meeste games in huis heb liggen maar amper gespeeld heb :idea:

Dat zullen dan vooral shooters zijn die ik heb gehaald!
Ja ongelooflijk hoeveel games jij hebt. Ik denk dat jij elke game die uitkomt voor Playstation in huis haalt!
Ook moeilijk te geloven dat jij met 143 platinums "slechts" 27e staat in de Leaderboards in Nederland.

Om er ééntje uit te halen die ik vind dat je op zijn minst moet halen en een beetje de rode draad van deze week:

Uncharted Drake's Fortune. ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

7
NTGSruler wrote:
Marty wrote:@NTGSRuler

Van jouw 57 platinums heb ik er 42 niet :p
Terwijl ik wel de meeste games in huis heb liggen maar amper gespeeld heb :idea:

Dat zullen dan vooral shooters zijn die ik heb gehaald!
Ja ongelooflijk hoeveel games jij hebt. Ik denk dat jij elke game die uitkomt voor Playstation in huis haalt!
Ook moeilijk te geloven dat jij met 143 platinums "slechts" 27e staat in de Leaderboards in Nederland.

Om er ééntje uit te halen die ik vind dat je op zijn minst moet halen en een beetje de rode draad van deze week:

Uncharted Drake's Fortune. ;)
inderdaad shooters en race games.
Alle games is iets teveel van het goeie. Hannah Montana hou ik buiten mijn collectie :lol:
Uncharted zit ik in chapter 12 van Hard :p
Maar vind de besturing weer aardig wennen invergelijking met Uncharted 2 en 3
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

8
Marty wrote:
inderdaad shooters en race games.
Alle games is iets teveel van het goeie. Hannah Montana hou ik buiten mijn collectie :lol:
Uncharted zit ik in chapter 12 van Hard :p
Maar vind de besturing weer aardig wennen invergelijking met Uncharted 2 en 3
Mooi dat je die evolutie in besturing dan weer aanvoelt. Is teken dat er destijds ook op dat vlak progressie was.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

9
Leuk topic! Wel jammer dat telkens dezelfde mensen reageren en je daardoor niet nog eentje aan kunt geven... :P

@Marty: behalve the obvious Uncharted, waarom Rayman Legends niet afgemaakt? Niet leuk genoeg? Ik vond m superveel fun om te spelen en om (op PS3) de platinum te halen. Alleen de Truly Awesome trophy was enigszins een pain in the ***...
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

10
paveman wrote:Leuk topic! Wel jammer dat telkens dezelfde mensen reageren en je daardoor niet nog eentje aan kunt geven...
Image


@Marty: behalve the obvious Uncharted, waarom Rayman Legends niet afgemaakt? Niet leuk genoeg? Ik vond m superveel fun om te spelen en om (op PS3) de platinum te halen. Alleen de Truly Awesome trophy was enigszins een pain in the ***...
Ik heb je lijst eens bekeken en ik zie dat je 64% hebt in watch Dogs, dus ik zou deze kiezen :) ik vond die platinum heel fijn om te halen (behalve drinking games).
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

11
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Leuk topic! Wel jammer dat telkens dezelfde mensen reageren en je daardoor niet nog eentje aan kunt geven... :)

@Marty: behalve the obvious Uncharted, waarom Rayman Legends niet afgemaakt? Niet leuk genoeg? Ik vond m superveel fun om te spelen en om (op PS3) de platinum te halen. Alleen de Truly Awesome trophy was enigszins een pain in the ***...
Ik heb je lijst eens bekeken en ik zie dat je 64% hebt in watch Dogs, dus ik zou deze kiezen :) ik vond die platinum heel fijn om te halen (behalve drinking games).
Ah Watch Dogs.... Heb de game gespeeld tijdens een of andere storing van PSN. Ik had de trophy voor x aantal opdrachten o.i.d. hier moeten krijgen.... Inderdaad: had moeten krijgen. Sony gecontacteerd, maar konden niets voor me doen. Conclusie: zou het hele spel opnieuw moeten spelen. Wellicht dat ik er ooit nog weer aan begin, maar ben er nu nog steeds een beetje klaar mee...
Vond de drinking games verbazingwekkend niet moeilijk... :O

Ik ga je lijst even door... :D
Edit: inFamous!! Die kun je echt binnen 5 minuten binnen halen gezien de trophies die je nog mist...!
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

12
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Leuk topic! Wel jammer dat telkens dezelfde mensen reageren en je daardoor niet nog eentje aan kunt geven... :)

@Marty: behalve the obvious Uncharted, waarom Rayman Legends niet afgemaakt? Niet leuk genoeg? Ik vond m superveel fun om te spelen en om (op PS3) de platinum te halen. Alleen de Truly Awesome trophy was enigszins een pain in the ***...
Ik heb je lijst eens bekeken en ik zie dat je 64% hebt in watch Dogs, dus ik zou deze kiezen :) ik vond die platinum heel fijn om te halen (behalve drinking games).
Ah Watch Dogs.... Heb de game gespeeld tijdens een of andere storing van PSN. Ik had de trophy voor x aantal opdrachten o.i.d. hier moeten krijgen.... Inderdaad: had moeten krijgen. Sony gecontacteerd, maar konden niets voor me doen. Conclusie: zou het hele spel opnieuw moeten spelen. Wellicht dat ik er ooit nog weer aan begin, maar ben er nu nog steeds een beetje klaar mee...
Vond de drinking games verbazingwekkend niet moeilijk... :O

Ik ga je lijst even door... :D
Edit: inFamous!! Die kun je echt binnen 5 minuten binnen halen gezien de trophies die je nog mist...!
Klopt
Image
ik heb toen niet verder geprobeerd, omdat je al die shards met een map moet overlopen en omdat ik alle vijanden al heb verslaan, waardoor ik een bepaalde trophy alleen nog kan halen als ik het spel opnieuw start van het begin. Maar je hebt gelijk, ik zou dat eigenlijk eens moeten afronden.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

15
Thnx NTGS! Kan hetzelfde voor jou zeggen natuurlijk. Ik prober voor mezelf in ieder geval boven de 80% te blijven, zelfs als ik met meerdere op 1% bezig ben. ;)
Of nee: vooral nog meer om plezier te hebben in de games die ik speel. Zoals Watch Dogs of Kingdom Hearts: Birth By Sleep waar er iets gebeurt en ik er gewoon geen zin meer in heb... :burning:
En over het algemeen vind ik het vooral erg leuk om games op 100% te halen :D

Dead Nation vond ik eigenlijk niet zo heel erg leuk, maar in coop zeker wel. Heb m ooit na de PSN hack kunnen downloaden, maar toen ik het later probeerde kreeg ik het op een of andere manier niet meer voor elkaar.... Moet dus even kijken of dat lukt, anders staat het potje coop in ieder geval! :D
Image
cron