Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

106
paveman wrote:Aan t begin van t weekend zou dit nog wel moeten lukken. We hebben schoonfamilie vanaf zondag over de vloer, dus daarna gaat lastig worden...
Tbegin vant weekend is perfect! Kan ik donderdag nog ff in de game komen en kijken wat ik precies mis in online. Kwestie van toch enige efficiëntie erin te steken, anders hebben we misschien een maand nodig :p

Laat maar weten wanneer je precies kan in pm of op psn ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

108
met0t0 wrote:Kolm heeft al bijna alle platinums voor haar games, dus ja, WipEout 2048 ofzo? :p
Wipeout valt in de categorie erg moeilijk :q:

Maar het lijkt erop dat het NFS Most Wanted gaat worden. Ondertussen is het halen van de platinum 'gereduceerd' tot de billboards, security gates en races.
En dan zijn er nog wat DLC trophies met races en online grinden voor mods zodat je een license plate krijgt waar je wat mee moet doen.
Gaat dus nog wel even duren, maar ook geen eeuwigheid meer als het goed is. Ik had eigenlijk al veel meer in de game dan ik dacht.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

110
Kolm wrote:NFS Most Wanted platinum is binnen... Op zoek naar een andere game terwijl ik de DLC nog afwerk. Criteria blijven hetzelfde als voorheen :p
Proficiat! Dit vond ik echt één van de betere NFS games na de Underground series. Heb ik destijds ook erg van genoten.

Aangezien WipeOut 2048 in de categorie moeilijk valt en ik enkel snel het bovenste stuk van je lijst heb doorspit ga ik voor:

The Saints Row 3.

De game zelf nog maar tijdje geleden gespeeld en platinum behaald. Goede amusante game, vooral het feit dat het een relaxe game is waarbij de trophies vanzelf komen zonder veel moeite.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

111
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:NFS Most Wanted platinum is binnen... Op zoek naar een andere game terwijl ik de DLC nog afwerk. Criteria blijven hetzelfde als voorheen :p
Proficiat! Dit vond ik echt één van de betere NFS games na de Underground series. Heb ik destijds ook erg van genoten.

Aangezien WipeOut 2048 in de categorie moeilijk valt en ik enkel snel het bovenste stuk van je lijst heb doorspit ga ik voor:

The Saints Row 3.

De game zelf nog maar tijdje geleden gespeeld en platinum behaald. Goede amusante game, vooral het feit dat het een relaxe game is waarbij de trophies vanzelf komen zonder veel moeite.
Haha! :lol:

SR3 is na Wipeout de eerste game in mijn lijst waar ik geen platinum op heb, je kan bovenaan ook gewoon filteren op not 100% ofzo :P

Maar... SR3 stond al vrij hoog op de lijst van kanshebbers! Een andere is Dead Rising 2, maar dan moet ik eerst een co-op partner vinden :(
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

114
NTGSruler wrote:@paveman: blijkbaar heb ik de platinum van NSF MW destijds gehaald op PS3 en Vita. Was ik al helemaal vergeten! :O Ik zou eens moeten kijken om de game te downloaden dan want dat was digitaal dacht ik.

@Kolm: gewoon voor SR3 gaan. Leuke game zonder veel poespas kwa trophies.
Haha! Ik weet dat ik de Vita versie op een gegeven moment gratis heb opgepikt dankzij een of andere actie van EA (zoveel jarig bestaan of zo) waarbij o.a. deze gratis in de Store stond. Misschien dat je m ook op die manier hebt opgepikt? Zou super zijn als je me daar even bij zou kunnen helpen!

@kolm: volledig met NTGSRuler eens. Heerlijk luchtig vermaak!
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

116
NTGSruler wrote:@Paveman wil je gerust helpen ermee. Wil je het dringend afgewerkt hebben? Ben weg tot vrijdag voor het werk, vrijdag en zaterdag nog wat dingetjes doen, zondag vaderdag en maandag terug weg tot vrijdag. Mss deze vrijdag of zaterdag avond momentje inlossen om te downloaden en je de trophies te bezorgen. We horen elkaar wel hier of via PSN.
Absoluut geen haast!! Geef maar aan wanneer het jou past via PSN, dan overleggen we dan wel verder. Om mij blijft het een paar maanden liggen: ben er al zo lang geleden mee begonnen dat de haast er al een tijdje af is... ;) Zou alleen mooi zijn om ze te halen: that's it :)
Super dat je wilt helpen dus!
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

120
paveman wrote:
paveman wrote:Resi5?
@NTGS: heb jij NFS: MW nog voor op de Vita (of heb ik dat al eens gevraagd)? Ik zoek iemand die me met de mp trophies hiervan kan helpen.... ;)
Ha! Na onze Resident Evil discussie moest ik aan dit topic denken... blijkt dat ik je al eerder es gezegd heb dat je RE5 'moet' halen kolm! :P
Haha! Hij staat wel redelijk hoog op de lijst van PS3 games die ik wil afwerken want ondertussen heb ik Saints Row 3 en Dead Rising 2 al gedaan :P

Maar voorlopig ligt mijn focus bij Hitman 2 (servers sluiten, maar niet duidelijk wat het effect is op de 'niet co-op' trophies) en Mad Max (servers gaan sluiten, begin er deze avond aan). Daarna waarschijnlijk verder met Doom Eternal.

Voor jou: Naast AC Brotherhood en AC3 zou ik zeggen Puppeteer of Sly Thieves in time. Of je moet wel heel erg zin hebben in Far Cry 2? :D
Image
cron