Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

121
AC Brotherhood ga ik niet verder mee: hier heb ik geen oude savefile meer van (waardoor ik de hele game opnieuw zou moeten spelen) en die mp is een nog grotere grind dan Revelations. Oftewel kansloos ;)
Far Cry is echt mijn game niet, dus die valt ook sowieso af. Daar ga ik ook geen enkele offline trophy meer van halen. De game moet alsnog wel leuk zijn om te spelen... ;)
Puppeteer en Sly staan er nog wel op, net als Tomb Raider: Anniversary, welke ook eentje voor jouw lijstje is ;). Moet ik daar wel bij zeggen dat ik de eerste twee geprobeerd heb en het eigenlijk niks vond (vandaar ook het lage percentage), maar misschien dat ik die - net als Prototype - alsnog een kans moet geven. Vandaar dat ik die wel ook op m'n lijstje heb :D.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

122
Voor AC Brotherhood zou je nog is kunnen kijken hoever je precies in het verhaal moet zijn om de offline trophies te kunnen halen. Alle verzamel trophies heb je namelijk al... De grind is inderdaad wel vrij lang, maar vooral die abstergo employee of the month is een lastige zonder boosten.
Als ze ooit aankondigen dat ze de servers gaan sluiten, kan je nog altijd mee op de bandwagon die dan ontstaat springen :lol:

Far Cry 2 was een beetje als grap bedoeld :p
Ik weet hoe extreem de online grind is en ook offline zijn er toch wat glitches en missables om rekening mee te houden waardoor je de hele tijd een hele administratie moet bijhouden. Je moet wat over hebben voor een platinum met een rarity van 0.57% :D

Sly had ik op de vita gedaan, mee begonnen, lang laten liggen en uiteindelijk tijdens een vakantie weer is mee verder gedaan. Het is een vermakelijke game, maar je moet misschien even de controls weer opzoeken als je hem lang laat liggen. Geen idee of de cross save functie nog werkt om zo vrij snel de platinum op het andere platform te halen :shh:

Puppeteer zit hier nog in de backlog :saint:
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

124
Doom Eternal staat redelijk hoog op de lijst. Vooral omdat hij na GTAV de tweede grootste game op mijn harde schijf is :lol:
En ondertussen is ook alle DLC uit want het is een beetje een vervelende game om opnieuw in te komen. Komt vooral doordat elke vijand zo'n beetje een ander wapen of secondary fire nodig heeft. Dus die komt wel is...

Voor jou zijn GT5, Max Payne 3 en Battlefield Bad Company degene waarover ik in herhaling blijf vallen :lol:
TLOU ben je al mee bezig dus dat heeft ook weinig zin...

Wipeout 2048 (Vita) dan maar! Lekker makkelijk :P
Image