Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

64
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
coolgamer wrote:Seabastien loeb rally evo
Had ik normaal al lang moeten hebben. Maar tijdje niet kunnen gamen. Binnenkort wordt deze platinum behaald.
En dan niet gelijk even een goede suggestie aan coolgamer geven... :think: :P
Opties genoeg, lijkt mij... :lol:
Lol, je hebt gelijk. Maar ik ken coolgamer zijn reputatie hier een beetje. Veel games kopen en weliswaar ook uitspelen maar daar blijft het bij. Heb dus de moeite niet gedaan :P
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

68
RoyVdW wrote:Weet er ééntje voor Kolm. U heeft de MP van Tomb Raider PS3 al voltooid dus die helgrind is al voorbij. Nu gwn de game nog die is makkelijk en plezant :smug: Aangezien uw aantal gaat dit een stukje taart worden :Tp:
Dat is een van de volgende op de planning, 1 trophy is wel lastig maar moet lukken (alle conversaties ofzoiets). Maar eerst Bully afwerken! Als ik tenminste ooit nog aan gamen toekom... voorlopig nog een dag extra in België en dus ook een dag extra zonder ps4 en ps3. Ik overleef het wel maar 's avonds mis ik het toch wel want er is echt geen klote op tv...

Viel me op dat jij de platinum van LBP1 nog niet had? Je hebt ook nog wel wat van die stomme onlinetrophies te gaan maar mits het spelen van recente levels en daarop H4H (Heart for heart) te reageren en zelf ook zo'n H4H-level te maken zou dat toch niet al te lang mogen duren. Acen van levels is wel een uitdaging naar mijn ervaring :p
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

69
Heb LBP pas verkocht aan zenmaster. Die platinum hoef ik niet kost teveel moeite zonder dat doodgaan enzo en echt goed vond ik de game niet. Daarom dat ik LBP2 en 3 geen kans heb gegeven. Ik zou liever die van COD WAW halen enkel nog paar missies op veteran en dan die vliegtuigen in black cats level. Maar die zijn echt onmogelijk en te frustrerend die veteran is overdreven moeilijk pffff. Mirror's Edge ligt hier ook nog maar die speedruns zijn ook belachelijk moeilijk ik haat dat. Fallout 3 ook verkocht duurt te lang om alle bobbleheads te verzamelen en ze zijn missable klote. CODMW2 ook nog maar ben geen FPS fan dus geen zin in. Resistance 2 ook verkocht uit frustratie en GTAIV duurt ook eeuwen.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

71
Ben tegen DLC uit principe. Was toch blij dat ik van Rocket League grind van die km vanaf was. Vond die game ook niet zo goed. Vind het belachelijk dat die Never Alone DLC heeft gekregen nu is die niet meer 100%, maar ik ga er echt geen geld aan geven aan zo'n kort spelleke dat matig is. Er schiet niks over idd ik speel game per game volledig uit. Speel ook nooit meerdere games door elkaar anders vergeet ik de controls ookal wil ik dat wel vollenbak maar er moet overzicht blijven :D Ze lopen niet weg dus stap voor stap.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

73
Kolm wrote:Dan kan ik niks voor je kiezen :cry: :P
.
Ik kies wel voor mezelf. Ga sowieso deze nog platten heb die hier liggen buiten LiS en degene die nog niet uit zijn :Tp:

-U3 nu bezig
-R&C Deathlocked
-Life is Strange
-U4
-R&C
-AC Unity
-AC Rogue
-AC Syndicate
-Shadow of Mordor

Over de Far Cry games twijfel ik. Wil die ervaring wel, maar ik begin er niet aan als ik niet overtuigd ban als ik plat haal.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

74
Maar dat lijstje kan ik niet zien xD

Far cry games zijn niet zo heel moeilijk. Tenminste... 1, blood dragon (geen plat) , 4 en primal. 3 is de co-op niet zo makkelijk maar met een paar goede mensen wel haalbaar. FC2 heeft een bijna onmogelijke online trophy waar je 16 man voor nodig hebt en de rest online is ontzettend grinden, level 30 kan wel makkelijker gemaakt worden met een trukje maar de wapens is nog steeds een enorme grind. Zowel 2 en 3 heb ik de online trophies maar moet ik ooit nog eens het offline gedeelte doen :nerd:
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

75
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:Dan kan ik niks voor je kiezen :cry: :P
.
Ik kies wel voor mezelf. Ga sowieso deze nog platten heb die hier liggen buiten LiS en degene die nog niet uit zijn :Tp:

-U3 nu bezig
-R&C Deathlocked
-Life is Strange
-U4
-R&C
-AC Unity
-AC Rogue
-AC Syndicate
-Shadow of Mordor

Over de Far Cry games twijfel ik. Wil die ervaring wel, maar ik begin er niet aan als ik niet overtuigd ban als ik plat haal.
Beetje verkeerd topic, maar aangezien ik wel weet dat je graag nog wat geld uit uitgespeelde games haalt: Die Uncharted speel je toch via die Nathan Drake Collection hé? Ik wil die wel overkopen van jou voor 20 euro met opstuurkosten inbegrepen, wetende dat jij die voor 30 euro ofzo hebt verkregen. ;)
Image
cron