Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

84
Kolm wrote:@NTGSRuler: Metal gear solid... je mag zelf kiezen welke :p
Lol zo op mijn woorden pakken :P Maar je hebt gelijk!! Dan zal het wss MGS V worden. Dat lijkt mij de makkelijkste... Voorlopig wil ik eigenlijk eerst aan nummertje 100 geraken. Ik wou nu Wolfenstein The Old Blood doen en daarna Infamous Second Son and First Light. Nummer 100 wordt GTA Vice City. Maar die is ook niet zo héél makkelijk. En ondertussen is Gran Turismo Sport roet in het eten aant gooien. Sterk aant twijfelen om die aan te schaffen. Ik wacht nog eventjes af.

OT:

Eentje wat zeker moet kunnen en puur uit nostalgie van mijn kant: Medal of Honor: Frontline. Prachtige game. Uitdagend maar zeker te doen. Deze heb ikzelf met plezier platinum gemaakt :smug:
Trouwens mooie complete lijst eigenlijk dat je hebt.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

88
NTGSruler wrote: Heb ik inderdaad eens gevraagd? :girl:

En een makkelijke voor jou: PlayStation Battle All Star Royale :P
Ga ik zeker eens doen binnenkort :cool:
paveman wrote:Lekker is dat: ruler die iedereen van advies voorziet zodat we niet lekker mee kunnen stoken... :P
@Tjeefkeuh: waarom ben je met Borderlands 2 gestopt eigenlijk?
Wegens al gehaald op PS3, met dezelfde vriend waarmee ik de game gewoon nog eens op PS4 heb gespeeld tussendoor.
2x dezelfde platinum halen zie ik mij niet direct doen.

Volgende is voor paveman

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

89
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:@NTGSRuler: Metal gear solid... je mag zelf kiezen welke :p
Lol zo op mijn woorden pakken :P Maar je hebt gelijk!! Dan zal het wss MGS V worden. Dat lijkt mij de makkelijkste... Voorlopig wil ik eigenlijk eerst aan nummertje 100 geraken. Ik wou nu Wolfenstein The Old Blood doen en daarna Infamous Second Son and First Light. Nummer 100 wordt GTA Vice City. Maar die is ook niet zo héél makkelijk. En ondertussen is Gran Turismo Sport roet in het eten aant gooien. Sterk aant twijfelen om die aan te schaffen. Ik wacht nog eventjes af.

OT:

Eentje wat zeker moet kunnen en puur uit nostalgie van mijn kant: Medal of Honor: Frontline. Prachtige game. Uitdagend maar zeker te doen. Deze heb ikzelf met plezier platinum gemaakt :smug:
Trouwens mooie complete lijst eigenlijk dat je hebt.
Ik herinner me dat ik in eerste instantie totaal niet doorhad wat ik moest doen op het strand... dat is gelijk de start van de game :P Verder weet ik dat ik de controls echt hopeloos vond. Dus ooit ga ik hier misschien wel mee verder, maar ik denk dat ik toch sneller zal verder gaan met MOH Warfighter, al is het in eerste instantie enkel de online grind afwerken.

@paveman: NFS Most Wanted! Eentje die bij mij ook vrij hoog op de lijst staat om af te werken. Laatste keer heb ik met 2 PS3's wat online mods zitten doen, voordeel van de digitale versie xD
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

90
Kolm wrote: Ik herinner me dat ik in eerste instantie totaal niet doorhad wat ik moest doen op het strand... dat is gelijk de start van de game :P Verder weet ik dat ik de controls echt hopeloos vond. Dus ooit ga ik hier misschien wel mee verder, maar ik denk dat ik toch sneller zal verder gaan met MOH Warfighter, al is het in eerste instantie enkel de online grind afwerken.

@paveman: NFS Most Wanted! Eentje die bij mij ook vrij hoog op de lijst staat om af te werken. Laatste keer heb ik met 2 PS3's wat online mods zitten doen, voordeel van de digitale versie xD
Op het strand moet je gewoon richting bunkers pushen. Ineens moet je dan een prikkeldraad opblazen en ga je in de bunkers en ben je vertrokken...
NSF Most Wanted wou ik eerst kiezen :lol:
Image
cron