Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

91
NTGSruler wrote: Op het strand moet je gewoon richting bunkers pushen. Ineens moet je dan een prikkeldraad opblazen en ga je in de bunkers en ben je vertrokken...
NSF Most Wanted wou ik eerst kiezen :lol:
Er staat mij iets bij dat ik aan de bunker stond en dat het niet werkte.
Bleek dat je in bepaalde putten ff moest gaan mee schieten om die personen te redden ofzoiets... :L:

Lol, ik denk dat NFS meer kans maakt dus :D
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

95
paveman wrote:NFS:MW is voor de Vita. De PS3 versie had ik al gespeeld en deze heb ik eens gratis gekregen. Aangezien ik m op de PS3 zo geweldig vond ben ik hiermee begonnen. Ik vind deze lang zo goed niet spelen, dus twijfel of ik er verder mee zal gaan.

Ik laat een ander coolgamer adviseren ;)
Hadden die geen shared trophylist? Ik heb deze ook op PS3 gedaan. Denk dat het op de Vita inderdaad minder is om te spelen.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

96
NTGSruler wrote:
paveman wrote:NFS:MW is voor de Vita. De PS3 versie had ik al gespeeld en deze heb ik eens gratis gekregen. Aangezien ik m op de PS3 zo geweldig vond ben ik hiermee begonnen. Ik vind deze lang zo goed niet spelen, dus twijfel of ik er verder mee zal gaan.

Ik laat een ander coolgamer adviseren ;)
Hadden die geen shared trophylist? Ik heb deze ook op PS3 gedaan. Denk dat het op de Vita inderdaad minder is om te spelen.
Nee. Helaas geen shared lijst. Op zich is het racen nog niet eens zo heel gek, maar je gaat verder met je profiel vanaf het andere platform i.p.v. dat je echt opnieuw kunt beginnen en er dus ook weer in kunt komen. Neem daar een kleiner scherm bij wat voor een game waarbij je het van reflexen moet hebben niet echt handig is....
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

101
paveman wrote:
Kolm wrote:Jammer, had niet gezien dat het voor de vita was :p
Je hebt m niet toevallig ook voor de Vita, dat we de online trophies samen kunnen doen...? :saint:
Deze post gemist blijkbaar :snore:
Maar op de vita heb ik hem helaas niet...
coolgamer wrote:PRO EVOLUTION SOCCER 2017
Horizon Zero Dawn of Skyrim, ik kan niet goed beslissen :p
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

104
paveman wrote:NFS: Most Wanted afronden dus! :P
(Ik heb m al terug op m'n PS3 geïnstalleerd om je evt. te kunnen helpen zelfs! ;))
Het is inderdaad misschien een goed idee om op zijn minst de multiplayer af te werken! En tegelijk kan ik dan inschatten hoeveel singleplayer ik nog moet doen, volgens mij was dat nog bedrieglijk veel :p
Van't (lange) weekend eventueel?
Image