Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

107
paveman wrote:'t Is inderdaad héél erg wennen om grip te vinden! Ik kon vandaag ineens geen verbinding met PSN maken, anders had ik de laatste (2?) uitdaging(en) nog gespeeld.

Ik bedoelde van mn eigen profiel naar VS profiel ;)
Ik kijk er vandaag of morgen wel ff naar
Ik merk ook wel dat het met een controller heel wat anders is en ge al snel te grote stuurbewegingen maakt. Ik rijd alleen de drift-events met controller, maar de rest met mijn racestuur. Misschien dat het daarom ook iets makkelijker is om alles aan te voelen.

En ahja, ge kunt ook de uitdagingen naar uw eigen profielen sturen. Ge kiest zelf maar wat het beste uitkomt, ik wil ze gerust spelen :)

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

108
Dat zal zeker ook verschil maken idd. Ik roep inmiddels ook al een tijdje dat het tijd wordt voor een racestuur... Dan moet ik me daar alleen eerst in verdiepen en zo. Nog niet echt zin in en voorlopig hebben we eerst ook nog wel wat andere wensen (ons kasteel vullen met nog wat zaken bijvoorbeeld), waar we over na moeten denken...

Ik heb het via m'n VS profiel gedaan: komt in feite op hetzelfde neer en was binnen 15 min klaar.... :D
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

109
paveman wrote:Dat zal zeker ook verschil maken idd. Ik roep inmiddels ook al een tijdje dat het tijd wordt voor een racestuur... Dan moet ik me daar alleen eerst in verdiepen en zo. Nog niet echt zin in en voorlopig hebben we eerst ook nog wel wat andere wensen (ons kasteel vullen met nog wat zaken bijvoorbeeld), waar we over na moeten denken...

Ik heb het via m'n VS profiel gedaan: komt in feite op hetzelfde neer en was binnen 15 min klaar.... :D
Ok, dan hebben we eigenlijk alle multiplayer trophies waar we echt iets voor moesten doen :)
Bedankt voor de hulp :cool:

Als ge meer zou willen weten over racesturen, lijkt het mij wel een leuk idee om een topic erover te openen. Er zijn hier denk ik meerdere forumleden die een racestuur hebben en volgens mij ook allemaal verschillende? Dan kunnen we ervaringen vergelijken.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

112
paveman wrote:Zeker een interessante deal... thnx!
Ik blijf alleen nog even de voorkeur geven aan het nog wat meer vullen van het huis.. (zal je wellicht ergens bekend voorkomen). Ik denk dat ik uiteindelijk dan ook voor zo'n playseat set zal gaan btw.
Oooh dat herken ik zeker! Maar soms moet je jezelf eens voorop stellen ook. En ineens the real deal: een volledige playseat set! Nice!
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

117
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Iemand die Ratchet & Clank: Q-Force heeft en ook nog de ranked match moet uitspelen of mij 5 minuten wil helpen?

Sorry, een van de weinige r&c games die ik niet heb. Heb die expres laten links liggen omwille van dat hele Mp gedoe :D
Er is eigenlijk maar 1 echte multiplayer trophy, de andere 2 kunnen alleen gehaald worden. De game zelf is belange niet op niveau van de andere maar wel een leuk tussendoortje, met 1 beue grind trophy wel.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

120
Kolm wrote:Jup, moet game wel nog starten. Moet je game lang spelen voordat je die trophy kan doen?
Direct na de tutorial denk ik, het komt gewoon neer op een score van een vriend verbreken nadat die dat als doel voor u gezet heeft.
Ik denk zelfs dat die lager mag zijn dan de uwe en dat het nog telt.