Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

137
paveman wrote:Heb je de game al geprobeerd? Is het de moeite om te spelen en dus de trophies voor te boosten?
Zoals ik er nu tegenaan kijk zal ik m sowieso geen kans geven, maar als je aangeeft dat het zeker de moeite waard is zou ik zomaar van gedachten kunnen veranderen... :D
De moeite waard is moeilijk te zeggen. Easy trophies maar voor de game zelf is het maar standaard racer. Graphics ondermaats.. tsja gratis game ;)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

143
met0t0 wrote:Wel een heel makkelijke platinum blijkbaar. Ik zal ook nog eens moeten opzoeken of de gameplay interessant genoeg lijkt.
Standaard racer. Races rijden. Time attack en eliminatie races. Sommige time attack eens opnieuw moeten doen maar verder voor de rest geen uitdaging kwa racing.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

146
Heb hem ook gedownload. Wil hem spelen voor de platinum en de ervaring het is immers toch gratis, maar weet niet echt of het de moeite is. Als iemand nog eens tijd heeft wil ik ook wel mee even online doen aangezien dat toch niet lang duurt en als dat het moeilijkste aan de game is en de rest makkelijk te behalen valt zal ik die plat nog wel eens achteraf halen ;)
Image
cron