Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

24
no prob!
Ik kwam er achteraf achter dat ik blijkbaar niet simpelweg de DLC heb aangeschaft, maar een digitale versie incl. DLC. En zoals ik het snel zag (moet alle updates opnieuw installeren....) is de savegame niet compatible met mijn 'gewone' disc versie :D
Gelukkig ga ik ver genoeg komen met 2 controllers (verwacht ik)

Ik moet ook nog een stuk of wat van die community trophies.... :cry:
Die 50 spelers in mijn level trophy lijkt me echt onmogelijk.... (ik begreep dat level4level niet zo goed werkt iig), laat staan x aantal <3 voor een level...
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

26
Voor community levels die je zelf moet spelen: Zoek met de term 'short', dan vind je vaak veel levels die gewoon een entry en een scoreboard hebben en dus binnen enkele seconden klaar zijn.
Als je zelf nog veel plays/hearts nodig hebt: Maak zelf zo'n kort level (of meerdere, weet exacte trophies niet) en ga dan community levels zoeken die nog maar net gepubliceerd zijn (is een optie dacht ik). Speel en heart deze levels en laat een comment achter met H4H. Daarnaast ook reclame maken op lbp fora, psnprofiles sessie aanmaken, .... Af en toe kan je ook je level opnieuw publishen, alsof je een update eraan hebt gedaan zeg maar.

@paveman: Ik vraag me af in hoeverre de online stats worden overgenomen in je andere versie. Je plays etc worden uiteindelijk op de servers bijgehouden dus ik vermoed dat je niet volledig opnieuw moet beginnen?

Ik ga is op zoek naar jullie levels vanavond ;)
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

29
Haha!
Thnx voor de tips Kolm! Ik zal het eens gaan proberen!

Gisteravond bijna de hele avond (die begin bij mij vaak pas om 9 uur, dus valt wel enigszins mee) bezig geweest met het DC level pack in mijn 'DLC versie' van LBP proberen te krijgen.... Om een of andere bizarre reden staat dit pack niet als aangeschaft in de in-game store en bij downloaden uit de PS Store komt alleen de Vita versie maar als download tevoorschijn. Als ik de Store via internet open doet ie het wel weer, dus heb het maar op die manier nu aan de downloadrij toegevoegd... Was tegen het einde van mijn avond (die alweer rond 11-en eindigt ;)) de automatische update natuurlijk nét gedaan, waardoor mijn hoop nu op vanavond gevestigd is... ;(
Anders ben ik afhankelijk van de PS helpdesk... waar ik nou niet bepaald veel vertrouwen in heb... zeker niet qua snelheid...
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

30
Das ook weer miserie zeg...

Hier wat bezig geweest met community levels. En de trophy 10 met een griffel lukt maar niet. Was er bijna en dan ga je dood echt op een belachelijke bijna glitch manier ¬_¬ Een wagentje dat tegen 1 km/u tegen mij bolt terwijl ik stil sta... Weer opnieuw dus. Eerst de verhaallevels eens allemaal doen en een makkelijke selectie maken.

Heb mijn nieuw easy level ook gemaakt :P Het is dat met Animal.
Image