Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

241
Hier maar even geplaatst om Platinum topic ook niet teveel off-topic te laten gaan.
Kolm wrote: 20 Nov 2021 23:40 MGSV zit ik ook over te denken omdat ik die ook op PS3 heb. Zou wel een vrij lange zijn.

Wat games met multiplayer waar ik nog hulp kan gebruiken betreft (allemaal nog niet gestart):
- Recent Tomb Raider definitive edition voor ps4 gekocht voor €2,99. De level grind is makkelijker met 2 maar een paar trophies hebben 3 of 4 mensen in totaal nodig. Ik heb de game digitaal waardoor ik wel al voor 2 kan spelen maar de level grind is lastiger om zelf met 2 controllers te doen: hele tijd naar centrum lopen en dan tegelijk elkaar doodschieten.
MGSV is inderdaad wel erg lang, maar zó de moeite waard wat mij betreft...! Zeker als je een keer aan de open omgevingen gewend bent en richting de endgame komt.... Prachtige ervaring!
Ik heb nog altijd ME: Andromeda ook klaar liggen om je mee te helpen als je er aan toe bent ;)
Hebben we TR: definitive edition niet ook al eens bij Plus gekregen? Of was dat de PS3 versie? Ik kan niet zeggen dat ik er naar uit kijk om die grind nog een keer te doen (al werd het op een gegeven moment wel redelijk gewoon en vroegen m'n kinderen laatst of ze dat niet weer mochten spelen.... - ik heb ze toen aan het werk gezet voor een klein deel van de grind :lol:), maar zou je er dan zeker wel mee willen helpen. Al is het maar omdat ik de game zelf nog altijd fantastisch vind - goede reden om daarna de singleplayer nog te spelen ;)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

243
@paveman: Heb je Tomb raider def edition toevallig digitaal?
Want in dat geval zouden we het onder ons 2 kunnen doen met elk 2 consoles en 2 accounts. In totaal zijn er 4 spelers/consoles nodig voor sommige game modes te starten voor de 'win all game modes in ranked'. De grind met 2 echte mensen gaat ook een stuk sneller dan de solo methode. Niet dat het dan plots op een uurtje klaar is ofzo maar wel korter dan solo :P

En Mass effect inderdaad ook nog... Maar dan ga ik eerst doom eternal ofzo moeten uitspelen want die is na de laatste update 102GB ipv 83 ofzo.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

245
NTGSruler wrote: 10 Apr 2022 09:02 Heb er wel al aan gedacht om eventueel RDR2 de online te starten met jullie, maar ja ik weet dat Kolm bezig is met GTA V wat voorrang heeft en Paveman, jij bent niet echt online minded (wat ik volledig snap), dus nog maar niet voorgesteld. Plus voor mezelf is het dan vervelend dat er weer een game bij komt met een lage completion. Ik weet ook niet als de online los staat van de singleplayer van RDR2. Want als je eerst een deel van de singleplayer moet spelen vooral je de online unlocked, begin ik er al niet aan. Want de singleplayer verder doen is nu momenteel met GT7 géén optie.
paveman wrote: 11 Apr 2022 13:13 Ik denk dat het inderdaad vooral op kolm wachten is :P
Momenteel ben ik vooral even niet bezig met gamen (volledig offline prioriteiten ;)), maar kan zomaar klaar staan om te starten, hoor!
Aangezien GTAV nog wel ff gaat duren door die stomme glitch die mijn progress heeft gereset, is het denk ik beter dat we er gewoon een keer aan beginnen.

Je hoeft de singleplayer niet of enkel maar een korte intro te spelen voor je online kan beginnen dus dat scheelt al.
De online zelf zou ook nog een korte intro missie hebben begreep ik.

Verder is er maar 1 trophy met 4 personen (MVP halen) en daar hebben ze ondertussen een manier gevonden om dat redelijk consistent te boosten. Alle andere dingen is met 2 of solo mogelijk.

Ik zal kijken dat ik een van deze dagen in discord een privé conversatie maak en iedereen toevoegen die de afgelopen maanden interesse had getoond :)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

251
Ah ok goed dat je dat laat weten Kolm, was ook van plan de game op PS5 te installeren.

Vooraleer je sessies gaat plannen Kolm, dit:

Momenteel is er een glitch in GT 7 dat ervoor zorgt dat je 2.4miljoen credits per uur kan verdienen. In de volgende patch/update details staat dit reeds aangegeven door PD dat ze dit gaan aanpakken. Aangezien recentelijk de credits cap van 20 naar 100 miljoen is verhoogd, wil ik dus hier zo optimaal mogelijk gebruik van maken (lees: grinden wanneer ik kan). Hopelijk ben ik dan voldoende gewapend eens de nodige Legendary Cars (bijhorende trophy) verschijnen.
De volgende update wordt verwacht ergens eind april..
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

252
Stap 1 is iedereen in een groep krijgen en kijken wie wanneer kan. Tegen dan zijn we al een week verder :lol:
We hebben voor 1 trophy minstens 4 tegelijk nodig. De rest is met 2 of alleen dus dat is ook wat makkelijker te regelen.

Profiteer dus vooral zoveel mogelijk van die glitch! :cool:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

255
zenmaster wrote: 14 Apr 2022 16:59 Waarover gaat de meet? GTA of RDR?

Misschien toch nog snel GT7 halen 😅
De meet gaat over RDR2 en oorspronkelijk was het plan om die te doen nadat ik klaar was met GTAV. Alleen... door de glitch die ik had mogen we heel criminal mastermind 3 opnieuw doen en gaat dat dus nog eeuwen duren en kunnen we dus beter RDR2 er ergens tussendoor doen. Wat met 4 moet is toch maar 1 ding was normaal geen nood heeft aan meerdere sessies.

De glitch gaat over GT7 en ik vermoed dat het dit is:
https://forum.psnprofiles.com/topic/123 ... nt=2539166
Image
cron