Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

46
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:Iemand die zin heeft om DLC trophies of eventueel nog enkele andere online trophies te halen in Burnout Paradise?
Op zich wel: blijft een fantastische game.
Maar ik moet ook die trophy van 8 mensen bij elkaar nog halen... dat zal wel lastig worden, vrees ik
Integendeel, die trophy is zelfs offline te halen in singleplayer. De multiplayer is ook nog niet dood, gisteren zat ik een paar keer in een lobby van 8 man.
Hmmm. Care to explain?
Heb ik je op PSN? Ik ben normaal gesproken alleen 's avonds online en heb helaas geen werkende headset voor PS3 meer. Als dat allemaal oké is ben ik van de partij (Nu de game er nog even bij zoeken/opnieuw downloaden...)!

PS: ik zie wel dat ik nog niet alle DLC van de game heb...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

47
paveman wrote: Hmmm. Care to explain?
Heb ik je op PSN? Ik ben normaal gesproken alleen 's avonds online en heb helaas geen werkende headset voor PS3 meer. Als dat allemaal oké is ben ik van de partij (Nu de game er nog even bij zoeken/opnieuw downloaden...)!

PS: ik zie wel dat ik nog niet alle DLC van de game heb...
Vanaf dat ge uw Burnout License hebt en road rages van 14+ auto's hebt unlocked, start ge een in de buurt van dat stadium. Dan haalt ge gewoon uw doel van 14 en rijdt ge binnen in het stadium wat rondjes. De andere wagens volgen u naar binnen en de trophy unlockt.

Een headset maakt mij niet uit; ik heb een en ik gebruik hem nooit.

De DLC is wel nog duur, het volledige pakket kost 20 euro. Waarschijnlijk is de complete editie wel ergens voor 10 euro te vinden. Ik ben alleen niet zeker dat die trophylijsten gedeeld zijn. (game uit 2009)

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

48
Burnout DLC is nu in de aanbieding (€6). De 8 players in Wildcats stadium trophy lukt me al niet eens (heb ook alleen maar road rages van 30?) en eigenlijk heb ik ook weinig zin om een camera speciaal voor deze game te kopen. Vraag me dan ook af of de DLC nog iets toe zal voegen waardoor het voor mij de moeite waard zal maken. Wat vind jij van de DLC Tjeefkeuh (ik heb die eiland uitbreiding wel al trouwens)?
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

49
paveman wrote:Burnout DLC is nu in de aanbieding (€6). De 8 players in Wildcats stadium trophy lukt me al niet eens (heb ook alleen maar road rages van 30?) en eigenlijk heb ik ook weinig zin om een camera speciaal voor deze game te kopen. Vraag me dan ook af of de DLC nog iets toe zal voegen waardoor het voor mij de moeite waard zal maken. Wat vind jij van de DLC Tjeefkeuh (ik heb die eiland uitbreiding wel al trouwens)?
Die road rage targets blijven stijgen op uw burnout license, dus met 30 zou het normaal moeten lukken. Natuurlijk is het dan ook al moeilijker om eerst die target te halen.

Dat eiland was veruit het leukst, de rest is gewoon mooi meegenomen maar niet echt zijn geld waard tenzij ge al 200 uur in de game hebt gestoken ofzo. Ik had gewoon dat pakket gekocht met alle DLC in.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

50
Oh oké... Ik moet dus eerst 30 takedowns doen en dan pas naar het stadion rijden? Dat heb je ook wel gezegd zie ik nu..., maar had ik nog niet gezien :D. Zal het nog eens proberen. Ik kijk nog wel even naar de trophies bij de DLC: als het me leuk lijkt dit samen te boosten koop ik het nog wel :D
F*ck: moet ik straks toch nog een camera aanschaffen.... :L:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

51
paveman wrote:Oh oké... Ik moet dus eerst 30 takedowns doen en dan pas naar het stadion rijden? Dat heb je ook wel gezegd zie ik nu..., maar had ik nog niet gezien :D. Zal het nog eens proberen. Ik kijk nog wel even naar de trophies bij de DLC: als het me leuk lijkt dit samen te boosten koop ik het nog wel :D
F*ck: moet ik straks toch nog een camera aanschaffen.... :L:
Ik heb die trophy gehaald toen ik nog maar 15 takedowns moest doen, dus hopelijk is het nu niet te lastig. Veel van die DLC trophies draaien om multiplayer challenges en die variëren nogal, maar de meeste zijn wel leuk en kort. Enkel die bike DLC was beu; het rijden zelf was anders en een uitdaging, maar er was veel te weinig variatie en het werd snel saai. Die camera kost echt maar 10 euro meer, misschien 15 met verzending bij.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

57
paveman wrote:Wat een goed idee! ^^
I like this: allemaal oude titels (die ik zelfs opnieuw moet installeren, haha!) alsnog de kans geven en in dit geval zelfs als bonus een :Tp: ^^
De Red Dead Redemption multiplayer trophies zijn nog te halen, maar het is erg lastig. Kolm heeft mij geholpen en ik wil u helpen maar bereid u maar voor op frustratie.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

59
Kolm wrote:Vooral veel geduld nodig... :p

En ik ben nog op zoek naar mensen voor de heists van GTA5 op PS3. Moeten we met 4 voor zijn maar misschien dat ik nog iemand heb of alleszins een extra copy van de game kan lenen ervan.
Ik ben normaal heel geduldig maar als er elk moment iets willekeurig fout kan gaan en ge helemaal opnieuw moet beginnen heb ik het moeilijk :P gelukkig ging alles al bij al nog "vlot"
cron