Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

46
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de Marvel versie. Maar ik weet bijna nooit wanneer ik eens kan gamen. Als ik nu net online ben, geen probleem :)
Ik ga dan even op zoek naar die marvel versie. Heb je ook de Muppets DLC? Die ben ik nu aan het spelen en er zijn blijkbaar wat 2x secties.


En kunnen we maandagavond een nieuwe poging doen voor het chicken level? Of anders moeten degenen die hem nog nodig hebben een nieuw/ander voorstel lanceren :)
De muppets dlc zegt mij niets. Dus ik denk van niet.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

47
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de Marvel versie. Maar ik weet bijna nooit wanneer ik eens kan gamen. Als ik nu net online ben, geen probleem :)
Ik ga dan even op zoek naar die marvel versie. Heb je ook de Muppets DLC? Die ben ik nu aan het spelen en er zijn blijkbaar wat 2x secties.


En kunnen we maandagavond een nieuwe poging doen voor het chicken level? Of anders moeten degenen die hem nog nodig hebben een nieuw/ander voorstel lanceren :)
De muppets dlc zegt mij niets. Dus ik denk van niet.
Mijn fout, ik haal ze altijd door elkaar... ik bedoelde DC comics. Deze DLC is sowieso wel best via de store op de vita te downloaden en dan goed in de beschrijving kijken dat het echt om de levels voor de vita gaat en niet om costumes. Er is ook een DC comics levelpack voor PS3 en daar zitten costumes in voor vita waardoor die DLC ook aangemerkt wordt als zijnde voor de vita maar je krijgt er dus de levels voor de vita niet mee... Geen cross-buy dus ofzo.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

48
Maandagavond is wat mij betreft prima. Gister even wat Remote Play DLC geprobeerd en ik vind het verassend goed/leuk werken! Ben nog niet aan de chicken level toe gekomen, maar ga dat al helemaal niet alleen proberen.... :think:
Ik heb de Move inmiddels ook binnen, dus zou daar ook met iemand de DLC kunnen doen als dat wenselijk is. Als ik het goed van Nathalie begrepen heb, valt dat ook in je eentje te doen, dus ik zal mezelf wel redden als een ander ze niet nodig heeft. :D

Ik vraag me af of ik die verrekte community trophies ooit zal gaan halen of dat ik het maar moet opgeven, een LBP platinum... :nerd:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

49
Het chicken level is een side level dat je moet unlocken door een key te verzamelen in een main level. Maar in je eentje kan je het niet spelen. Je moet nog minstens 1 andere controller aansluiten en daar moet ook actief iets mee gebeuren wil je de 10 eieren halen... Dat is ook het enige van alle DLC dat je eigenlijk niet in je eentje kan doen. Al de rest kan op voorwaarde dat je genoeg controllers (4), minstens 1 vita en minstens 1 move+camera hebt.

Wat heb je nog nodig voor de platinum?
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

51
Ik zit nu op 19 van de 50 spelers.... En maar op 3 van de 25 Dive in...: ik kom elke keer bij een stel droeftoeters dat alleen maar in de pod blijven hangen als leuk ervaart... :L:
100% van de prize bubbles lijkt me vervolgens ook best lastig, maar met een guide en 4 controllers zou ik toch best een eind moeten komen, toch?

Daarna zal alle levels Acen ook best een uitdaging zijn (aangezien ik mijn oude save niet heb en dus bijna alles nog moet spelen... ;( ), maar dat moet met een beetje doorzettingsvermogen zeker lukken. Die 50 unieke spelers en 25 Dive in zijn samen met 100% prize bubbles de trophies waarvan ik me afvraag of ze ooit gaan komen.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

52
met0t0 wrote:
Kolm wrote:Ik denk/hoop dat met0t0 die heeft :saint:
Ik heb geen DLC voor de Vita-versie, jammer genoeg :(
Oh, ik dacht echt dat jij die had... Hmm, dus Gamerke heeft wel de Marvel DLC (ik nog niet maar kan nog komen) en voorlopig niemand die de DC comics DLC ook voor vita heeft :/

@paveman: Ik zou echt reclame gaan maken op playstationtrophies.org/forum en dan lbp2 zoeken de juiste thread. Daarnaast ook echt zelf regelmatig de nieuwe levels spelen en P4P achter laten in de comment/review. De naam van je level ook best iets van 'P4P short' en superkort maken. (of had ik die tips al gegeven? :think: ) De dive in kunnen we denk ik wel samen doen en als je 4 controllers hebt dan kan je de bubbels wel in je eentje halen denk ik. Of het moet zijn dat er side levels zijn waarin je een bepaalde highscore moet halen die in je eentje bijna niet te doen is.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

53
Blijkbaar had ik de dus DC Comics DLC wel voor Vita, maar niet voor PS3... Echt raar was dat. Helaas heb ik de game dan weer niet, dus heb je er niets aan....

Thnx voor je tips Kolm! Ik speel inderdaad regelmatig levels met P4P erin. Ik had het idee dat niemand dat opvolgde, maar gelukkig zijn er nu toch een aantal zo vriendelijk geweest. Daarnaast ga ik elke keer als mensen mijn pod binnen komen gelijk naar mijn eigen level om te spelen. :D
Het heeft ergens effect, aangezien ik inmiddels toch al op 28 zit!! Valt niet tegen, dus.
Gisteravond heb ik dan eindelijk een paar Dive in kunnen halen: wat minder podlovers tegengekomen. :D Ik zit inmiddels op 6

Ik ben er nog lang niet, maar heb er een klein beetje meer vertrouwen in.

Gisteravond heb ik nog een heel stuk DC Comics DLC gedaan. Volgens mij heb ik alle levels in een keer ge-Aced, maar de trophy komt niet op.... Mag dus eerst gaan bedenken wat daar mis gaat.... :dizzy:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

60
Was inderdaad leuk!!! Maar de connection issues waren vooral met de dive in functie. Zolang we gewoon in onze party bleven en levels speelden ging het allemaal wel goed. Beter dan verwacht zelfs want ik las overal dat de vita levels echt een hel waren online qua lag en 'connection to the vita is paused' berichten.

Ik ben me langzaam door de dc comics dlc op de vita aant worstelen. Als ik het goed zag was er maar 1 level met 2x bubbels en dan een trophy om een level samen te spelen met een vriend. Marvel DLC nog niet verder bekeken...
Image