Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

62
In Watch_Dogs is er een trophy (Traced) waarvoor ge 5 keer achtervolgd moet worden door een andere speler. Aangezien het puur toevallig is wanneer iemand in uw game terecht komt, kan dit wel even duren.
Op psnprofiles las ik net dat ge blijkbaar ook vrienden kunt volgen sinds een patch. Dus als er nog iemand zou zijn die nog met de game bezig is/moet beginnen, laat dan maar weten of ge het ziet zitten om dat eens te proberen :)

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

65
Ik moet die trophies ook nog, al twijfel ik om ermee door te zetten. Heb de trophy van x aantal zijmissies (volgens mij 40) wel gehaald, maar omdat dit tijdens een PSN storing was is die later niet gesynchroniseerd en dus verdwenen. Valt nu niet meer te halen, tenzij ik alles weer opnieuw ga spelen. Maar goed, als ik iemand kan helpen en de trophy zelf ook vast binnen kan halen vind ik dat geen probleem. Geeft misschien ook reden het spel opnieuw te spelen...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

66
met0t0 wrote:In Watch_Dogs is er een trophy (Traced) waarvoor ge 5 keer achtervolgd moet worden door een andere speler. Aangezien het puur toevallig is wanneer iemand in uw game terecht komt, kan dit wel even duren.
Op psnprofiles las ik net dat ge blijkbaar ook vrienden kunt volgen sinds een patch. Dus als er nog iemand zou zijn die nog met de game bezig is/moet beginnen, laat dan maar weten of ge het ziet zitten om dat eens te proberen :)
Vond ik eerlijk gezegd de moeilijkste uit den hoop. Ik heb de Ligeiro er ook ooit mee geholpen, maar heeft het nooit terug gedaan bij mij :|
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

69
Ondertussen kan ik in Watch_Dogs het online tailen en hacken etc. Trophy voor 10 keer succesvol hacken heb ik al en die voor 1 keer tailen zonder gezien te worden ook.

Grappig moment bij hacken: Bezig met hacken van iemand die wordt achtervolgd door de politie... trekt die persoon me uit mijn auto en gaat ervandoor met mijn auto :think:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

70
Kolm wrote:Ondertussen kan ik in Watch_Dogs het online tailen en hacken etc. Trophy voor 10 keer succesvol hacken heb ik al en die voor 1 keer tailen zonder gezien te worden ook.

Grappig moment bij hacken: Bezig met hacken van iemand die wordt achtervolgd door de politie... trekt die persoon me uit mijn auto en gaat ervandoor met mijn auto :think:
Ik ben ook echt grappige dingen tegengekomen bij het tailen :p
Mensen die echt niet konden rijden en de hele tijd politie achter zich kregen omdat ze mensen neerschoten die in de weg stonden enz. :silly:

Ik kan vanaf volgende week dinsdag terug tijd maken om online te gamen. Laat het dan maar weten als ge de trophy nog zou moeten halen :cool:

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

71
Jup, op het ogenblik speel ik de game elke avond 1-2u. Alle andere online trophies heb ik al. In-game op 25%, ergens level 25-28 al en ik heb nog maar 5 verhaal missies gedaan :dizzy: Ik laat me teveel afleiden door al die icoontjes op de map die ook ooit gedaan moeten worden... :saint:

Edit: Heb je toevallig de bad blood DLC? Daar is ook een trophy voor 10 co-op missies online... Ik had die ooit in een sale is gekocht, geen idee wat ie nu kost.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

72
Kolm wrote:Edit: Heb je toevallig de bad blood DLC? Daar is ook een trophy voor 10 co-op missies online... Ik had die ooit in een sale is gekocht, geen idee wat ie nu kost.
Nee, heb geen DLC :(
Heb destijds de Dedsec Edition snel gekocht als die plots voor maar €40 in Game Mania stond, dat vond ik leuker dan wachten op de versie met DLC :p

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

73
Jammer, ik heb de ded sec edition en dan gewoon gewacht tot de DLC een keer cheap was in de store :D En op het ogenblik staat die ook niet in sale op de store. Daarvoor zal ik dan proberen of het lukt om randoms te vinden. Voor de races, hacken en tailen vond ik nog wel vrij makkelijk mensen maar als ik kijk naar het aantal check-ins voor bepaalde plaatsen in de laatste week dan gaat het van 2 tot 23 ofzo, dus superveel wordt de game niet meer gespeeld. En als ik evenveel getailed wordt dan dat ik al gehackt ben... dan zou ik die trophy al lang moeten hebben :|
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

74
Kolm wrote:En als ik evenveel getailed wordt dan dat ik al gehackt ben... dan zou ik die trophy al lang moeten hebben :|
Dat is net het probleem: hacken is veel leuker/spannender dan tailen, dus ik denk niet dat veel mensen het nog doen nadat ze de trophy hebben. Maar dinsdagavond zou ik u normaal gezien wel kunnen helpen ;)