Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

61
Wellicht dat je met0t0 met jouw DLC mee kunt laten helpen (als hij dat wil natuurlijk)?

Misschien dat ik straks nog hulp nodig ga hebben bij LBP1 (speel een level met 3 vrienden - of 1 vriend met meerdere controllers en speel een level met 3 onbekenden), zijn er mensen die daar dan bij zouden willen helpen? Ik zal eerst proberen of ik het met een proefabonnement PS Now, 3 PS4 controllers en mijn US account of mijn vrouw haar account zelf kan regelen... :D
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

66
Bij deze heb ik de friends trophy en de 2x bubbels in het eerste levels van de DLC. Iemand random joinde en was net voorbij het 2x stuk. Ff teruggelopen om die bubbels te halen. Kreeg ook de 'speel een level met een vriend' trophy op dat moment hoewel het dus niet iemand van op friendslist was. Als het goed is was er ook maar 1 2x stuk en zou ik de rest van de bubbels in mijn eentje kunnen doen.
Vaststelling was ook dat de Marvel DLC geen online trophies heeft blijkbaar.
Twijfel om nog aan LBP karting te beginnen, servers sluiten eind augustus...
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

67
Kolm wrote:Bij deze heb ik de friends trophy en de 2x bubbels in het eerste levels van de DLC. Iemand random joinde en was net voorbij het 2x stuk. Ff teruggelopen om die bubbels te halen. Kreeg ook de 'speel een level met een vriend' trophy op dat moment hoewel het dus niet iemand van op friendslist was. Als het goed is was er ook maar 1 2x stuk en zou ik de rest van de bubbels in mijn eentje kunnen doen.
Vaststelling was ook dat de Marvel DLC geen online trophies heeft blijkbaar.
Twijfel om nog aan LBP karting te beginnen, servers sluiten eind augustus...
Hangt ervan af hoeveel je hier nog voor moet.... :D
zenmaster wrote:Laat maar iets weten als je mij online ziet voor LBP1 of LBP2. De Move trophies zitten er voorlopig nog steeds niet in voor mij, en die met de Vita al zeker niet :( Voor de rest moet ik nog veel community levels spelen.
Oh, zal ik zeker doen!! Moet jij de speel een level met 3 andere vrienden en niet vrienden ook nog in LBP1? Dan kunnen we die wel samen doen en hoef ik niet moeilijk te doen... :D
Hoe ver ben jij in LBP2 met alle prize bubbles? Ik moet namelijk nog maar 6: 2 van die zijlevels waar ik de hoogste score moet halen, wat erg lastig in je eentje kan blijken te zijn volgens de geleerden op het welbekende internet... Vooral het twinstick shooter level (I hate twin stick shooters a la Resogun) lijkt me onmogelijk in m'n eentje (al ben ik er een keer nog redelijk dichtbij gekomen). Daarnaast moet ik het level waarin je 'marshmellows' in steeds kleinere stukjes moet schieten nog. Daar kom ik wel veel verder in de buurt van de target, maar lijkt me stukken makkelijker om samen te halen.

Daarna blijft er voor mij alleen nog een grindfest over...: Dive in 25; 5 uur community levels en 24 uur create mode...
Van de DLC heb ik ook nog wel wat te spelen, dus dat kan het ondertussen nog leuk houden misschien :D
Last edited by paveman on 25 Jul 2016 09:19, edited 1 time in total.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

71
Ik ga mij toch niet meer aan LBP Karting wagen, zoveel dingen nog online te doen! :O
Ik heb wel nog eens in mijn trophylijst gekeken en gezien dat ik nog heel wat DLC-trophies te halen heb, wow. Blijkbaar allemaal eens aan begonnen maar nooit mee verdergedaan :-"

Vooral LBP3 zou ik graag terug op 100% hebben, maar ik vermoed niet dat iemand hiervoor de DLC heeft?

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

72
Ik heb de DLC van LBP3 (PS4). Ik herinner me dat ik het meeste met 2 controllers gedaan heb. Enkel voor (een paar van?) die highscores voor de laatste paar bubbels heb ik Sora lokaal ingeschakeld. En hoewel hij helemaal niet van dingen onder tijdsdruk houdt, zijn ze allemaal toch in een paar keer gelukt. Het is dus niet zo lastig als dat chicken level met de vita in LBP2. :P

Edit: Na het herlezen van de guide herinner ik me wel dat ik mijn PS4 en de game heb laten aanstaan vanaf dat ik begon met de DLC tot ik ermee klaar was. Dit heeft te maken met de 100% bubbles trophy die makkelijk glitched. Best is ook om geen andere mensen hun game te joinen (= joinen uitzetten) maar altijd zelf host te zijn. In principe zou het geen probleem mogen zijn als anderen jouw game joinen.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

73
Kolm wrote:Zolang ik alle online dingen maar heb voor die tijd... Toch? :P
Klopt. Maar als dat net zoveel moeite kost als LBP1/2, mag je er wel snel aan beginnen... Zo bedoel ik :D

Voor de prize bubbles in LBP2 hoef ik overigens alleen nog maar de Gobotron (of zoiets... de twin stick shooter) highscore te halen. Wat een ***-level in je eentje. Gisteravond nog met een paar toevallige voorbijgangers geprobeerd, maar die konden er ook niet zoveel van. Hoe heb jij dat gedaan Kolm? Met 4? Of ben je gewoon zo goed? :D

NB: nog 'maar' 5 Dive In's... :D
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

75
Dat level ja....! :angry:
Nogmaals: I hate twinstickshooters!! :angry:
Nee, dit is echt niets voor mij. Dat het veld helemaal volloopt met schietende scheepjes (die van 30 punten) leg ik het telkens af. Daarna gaat de score pas echt lekker doorlopen, waar je dus blijkbaar even aan toe moet komen.
Hopen dat zen de master hier een beetje goed in is en we deze samen kunnen doen :D
Image