Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

91
Kolm wrote:Dante's inferno is uitgespeeld. Volgende is de DLC ervan maar ik weet alleen niet wanneer ik er tijd voor ga vinden de komende dagen. Morgen erg druk, zaterdag visite en zondag tem dinsdag in België. Ergens daarna dan afspreken?
Laat maar iets weten, voor mij maakt het (nog) niet uit

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

92
Ik heb gisteren wel nog de tijd gevonden om al wat uit te proberen en een eigen level etc te uploaden. Vandaag tussendoor ook eens gekeken naar die EA trials... de training dingen vallen goed mee tot nu toe maar die allereerste was andere koek. Wel erdoor gekomen maar toch ff moeten opzoeken wat goede moves waren etc.
Ik heb jouw level ook kunnen vinden en een 5-sterren rating gegeven, uitspelen is volgens mij onmogelijk :p Heb wel ff zitten zoeken hoe ik een level van een vriend kon zien maar uiteindelijk bleek dat je bij sorting options een optie 'most recent' hebt en dan wat naar beneden scrollen en dan vond ik je snel. Wilde dat voor mezelf ook doen met tweede account maar blijkbaar is er een ea-account voor nodig, geen zin om die aan te maken en was me niet opgevallen dat die nodig was.
Volgende week woensdag en/of donderdag lijkt me handigst, weet niet of we erdoor gaan komen in 1 sessie maar in het weekend heb ik dan ook nog wel tijd.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

93
Kolm wrote:Ik heb gisteren wel nog de tijd gevonden om al wat uit te proberen en een eigen level etc te uploaden. Vandaag tussendoor ook eens gekeken naar die EA trials... de training dingen vallen goed mee tot nu toe maar die allereerste was andere koek. Wel erdoor gekomen maar toch ff moeten opzoeken wat goede moves waren etc.
Ik heb jouw level ook kunnen vinden en een 5-sterren rating gegeven, uitspelen is volgens mij onmogelijk :p Heb wel ff zitten zoeken hoe ik een level van een vriend kon zien maar uiteindelijk bleek dat je bij sorting options een optie 'most recent' hebt en dan wat naar beneden scrollen en dan vond ik je snel. Wilde dat voor mezelf ook doen met tweede account maar blijkbaar is er een ea-account voor nodig, geen zin om die aan te maken en was me niet opgevallen dat die nodig was.
Volgende week woensdag en/of donderdag lijkt me handigst, weet niet of we erdoor gaan komen in 1 sessie maar in het weekend heb ik dan ook nog wel tijd.
Uitspeelbaarheid was niet de prioriteit :P
Ik heb geen idee hoe moeilijk die trials gaan zijn, maar blijkbaar zijn ze wel te doen als de God of War challenges u lukten.
Volgende woensdag en donderdag is goed.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

94
Dat was duidelijk xD min of meer instant kill geloof ik :D
Ik dacht dat de opmerking van de God of War challenges in de guide ging over die after game challenges waar je wave 50 moest halen :p
Maar komt wel goed, het lijkt me vooral een kwestie van de goede aanvallen te vinden en goed te gebruiken. Ik merkte dat ik daar wel nog moeite mee had als ik Lucia gebruikte. :nerd:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

100
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Ik was pas gisteren terug uit BE ipv eergisteren en toen ik gisteravond laat achter de playstation kroop had ik helemaal niet meer aan Dante gedacht :dizzy:
Vanavond kan ook nog voor mij, na het eten kan ik erop maar dat is wel snel na 20u.
Goed, bij mij is het misschien wel wat later

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

101
Zijn er hier nog mensen die Driveclub spelen? Zoja, als ge nog niet in een club zit, kom dan zeker snel bij de PXtR-club, want de game gaat er niet alleen wat sneller door vooruit, ge hebt het ook nodig voor trophies ;)
Wat andere trophies betreft: er is een trophy waarbij ge 5 keer bovenaan de leaderboard van een uitdaging moet eindigen. Ik heb al veel uitdagingen naar willekeurige anderen uitgestuurd, maar jammer genoeg doet niemand mee. Misschien kunnen we hier dan uitdagingen naar elkaar sturen?
We sturen gewoon 5 uitdagingen naar elkaar en rijden daarop een slechte tijd, dan zou de trophy snel binnen moeten zijn.

Laat maar weten wie nog wil meedoen :)

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

103
paveman wrote:Oeps! Ik zal uw uitdaging een keer moeten voltooien dus! :D
En dan natuurlijk wel minder snel dan u! ;)
Maak nog maar even een nieuwe aan als je wilt: dan ga ik 'm vandaag of morgen even doen ook.
Niet erg, ik heb er u meteen 5 gestuurd ;)
Hopelijk kunt ge ze wel allemaal spelen, want er zitten wat DLC-auto's bij ook. En de Wombat Typhoon is gratis te downloaden in de Store, mocht die uitdaging anders niet werken ;)

Stuur ook gerust zelf maar eens 5 uitdagingen door, dan voltooi ik ze ook heel traag. Zet de vervaldatum van de uitdaging wel lang genoeg, voor mocht ik het eens vergeten :p
Die van mij heb ik ook op 5 dagen gezet.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

104
Ik heb een heel aantal al gespeeld (3/4). Ik zal de andere vandaag of morgen spelen. Ik wist niet zeker hoeveel er nodig waren... :D
Het was voor mij in ieder geval totáál geen moeite om een tragere tijd neer te zetten... Ik heb de game nog niet super veel gespeeld en had het idee dat ik Driveclub on ice aan het spelen was... :D

Ik stuur je idd ook wel wat uitdagingen, of misschien dat ik die ook wel met m'n VS account doe: hoef ik me ook niet te schamen voor mijn (iig nu nog) dramatische tijden.... :music:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

105
paveman wrote:Ik heb een heel aantal al gespeeld (3/4). Ik zal de andere vandaag of morgen spelen. Ik wist niet zeker hoeveel er nodig waren... :D
Het was voor mij in ieder geval totáál geen moeite om een tragere tijd neer te zetten... Ik heb de game nog niet super veel gespeeld en had het idee dat ik Driveclub on ice aan het spelen was... :D

Ik stuur je idd ook wel wat uitdagingen, of misschien dat ik die ook wel met m'n VS account doe: hoef ik me ook niet te schamen voor mijn (iig nu nog) dramatische tijden.... :music:
In het begin had ik ook veel moeite met die snelle auto's hoor, 't is wennen om grip te vinden :p

Stuur uw uitdagingen maar met uw gewoon profiel, want anders gaat ge de platinum niet kunnen halen he ;)
cron