Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

288
Ik ga zelf nog wel even kijken of ik het nog ga doen hoor. Heb de game nu even paar uur gespeeld maar kan zo niet aan de besturing wennen. Dus als ik niet alle singleplayer trophies kan halen hebben de online trophies voor mij ook niet veel nut :lol:
In totaal zijn het 50 online races in verschillende modes
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

289
Marty wrote: 13 Aug 2022 09:13 Ik ga zelf nog wel even kijken of ik het nog ga doen hoor. Heb de game nu even paar uur gespeeld maar kan zo niet aan de besturing wennen. Dus als ik niet alle singleplayer trophies kan halen hebben de online trophies voor mij ook niet veel nut :lol:
In totaal zijn het 50 online races in verschillende modes
Ik heb er geen idee van, maar is die game dan zo dood, dat je niet met randoms 50 races kan doen?
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

290
Geen idee nog niet geprobeerd maar als ik hier er ook iemand mee kan helpen.

En aan de andere kant online racen tegen andere/met andere is op een of andere manier niets voor mij. Net zoals fifa online tegen andere vind ik ook niets. En shooters zoals call of duty maakt het me niets uit :silly:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

292
Iemand die de nieuwe Saints row heeft gekocht? Blijkbaar ook een simpele co-op trophy in.

Wel stom dat als je 1 keer co-op speelt je challenge progress vanaf dan bevroren wordt en je opnieuw moet beginnen of dus eerst al de rest doen en dan co-op trophy... Of snel aan het begin ergens doen en dan opnieuw beginnen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

298
Sanity penguin wrote: 28 Aug 2022 21:12 Hoe speelt de nieuwe saint's row overigens. Ik las op verschillende plekken (niet zozeer uit review maar echte meningen van spelers) dat de ziel va´ saint's row er een beetje uit zou zijn?
Het is blijkbaar ook nog is afhankelijk of je Saints row 2 of de latere gespeeld hebt. Sommige vinden dat het vanaf SR3 het teveel erover ging met gekke dingen en hoopten dat het meer als SR2 zou zijn. Anderen hoopten op SR3 en volgende qua gestoordheid.

Zelf heb ik SR2 nooit gespeeld dus ik kan daarmee niet vergelijken. Maar tov SR3 en later is het wel een stuk braver tot nu toe (22% completed maar nog wel wat verhaal te gaan denk ik).
Enerzijds is het wel mogelijk om bij een vrouwelijk personage de borsten zonder blokjes voor te tonen als je zonder topje loopt, maar onderaan worden altijd blokjes getoond. Tegelijk is het me niet gelukt om zowel zonder topje als zonder onderbroek te lopen, je moet er minstens 1 vd 2 aanhebben :L:

Anderzijds moet je overal te voet of met de auto naartoe en kan ik nog niet supersprinten of vliegen om snel ergens naartoe te gaan en zijn de wapens tot nu toe normale pistolen/rifles/RPG's (dus geen rijdende stoel met minigun ofzo). Hierdoor voelt het meer als een GTA aan. Daar komt dan bovenop dat als je 3 kilometer moet rijden, je niet even onderweg snel een mini-event (kill wat vijanden) kan doen om die regio over te nemen, ik dacht dat dit vroeger wel kon. En als je auto op zijn kop ligt door een stom steentje dat je niet gezien hebt, kan je hem niet terug op zijn wielen zetten zoals in GTA en sta je dus te voet => gelukkig rijden er meestal wel andere auto's langs :saint:

Ik weet me er wel mee te amuseren maar het compleet gestoorde gevoel dat ik bij SR3+ had, heb ik hier nog niet. In hoeverre dat nog gaat komen weet ik niet... :q:

Ik focus nu even op de paar businesses die ik heb, te optimaliseren wat geld opbrengen betreft. Eens die gebouwd zijn doe je dat door de regio van die business over te nemen, vergelijkbaar met de laatste SR games. Je hebt alleen heel veel geld nodig om de laatste gebouwen te kunnen bouwen dus begin je best al vroeg met het optimaliseren van je passive income want uit missies ga je verre van genoeg halen...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

300
FGras wrote: 05 Sep 2022 21:46 Is er iemand die de Wreckfest online trophy wil boosten?

Op 7:40 kan je zien wat er moet gebeuren:
https://m.youtube.com/watch?v=20suWNR9Ay0

Duurt ongeveer 10 minuten per persoon.
Was dit ondertussen al gelukt of niet? Ik ben wel pas volgende zondag weer thuis om dit te kunnen doen, de PS5 meenemen vond ik wat veel van het goeie als er al een PS4 staat :)

Zelf heb ik de trophies niet meer nodig maar is snel genoeg opnieuw gedownload!
Image