Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

31
Kolm wrote:Grats met level 50! Zodra je wat wilt doen voor de andere dingen en genoeg mensen ervoor hebt moet je maar iets laten weten ;)

Zijn er hier mensen met Medal of honor warfighter die eventueel ook een poging tot de multiplayer trophies willen doen? Voordal dan de call an apache in trophy en de win with a friend trophy.
Ik wil die andere volgende week wel halen. De meeste zijn wel met 2 of 3 te halen denk ik?
Anders stuur ik u dan wel nog een pm.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

33
De online public multiplayer van Red Dead Redemption is compleet naar de zak.
Ik heb vandaag een keer of 10 geprobeerd om niet in een gehackte lobby te geraken en het ging niet. :(
Het probleem is dat vanaf er 1 speler uit een geïnfecteerde lobby in de uwe komt, de problemen bij u ook beginnen.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

34
NTGSruler wrote:Kandidaten om eventueel ergens deze avond de co op trophies te doen van Far Cry 3? Liefst iemand die weet wat te doen want heb de game namelijk nog nooit opgestart.. Stuur maar een PM bij interesse. :P
Vriendelijk bedankt aan Kolm aka NinjaLizard :smug: om mij te helpen met de co op trophies van Far Cry 3!!! Wel toch een paar uurtjes 'gamewerk'. Alles ging toch wel mooi vlot met zijn tweetjes! :cool:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

42
Ik heb die ook maar ligt nog in België, net als veel andere games die ik meer dan een jaar geleden gespeeld heb... Volgende week donderdag ga ik wel naar daar dus zal er proberen aan te denken.

@Zenmaster: Voor LBP2 ben ik aant kijken om de DLC te kopen maar moet eerst even geld erop zetten. Maar deze week gaat het niet meer lukken vrees ik.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

45
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:Iemand die zin heeft om DLC trophies of eventueel nog enkele andere online trophies te halen in Burnout Paradise?
Op zich wel: blijft een fantastische game.
Maar ik moet ook die trophy van 8 mensen bij elkaar nog halen... dat zal wel lastig worden, vrees ik
Integendeel, die trophy is zelfs offline te halen in singleplayer. De multiplayer is ook nog niet dood, gisteren zat ik een paar keer in een lobby van 8 man.
cron